Jobbsafari är en del avschibsted logo

Er du FLYR sin nye kundeservicestjerne? Se her!

Er du FLYR sin nye kundeservicestjerne? Se her!

StudentConsulting · · Ansök senast 5 aug.

Heltid

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

For vår kunde Flyr AS er vi på jakt etter deg som vil ta en del i et helt nyoppstartet flyselskap og bidra med kundeservice i verdensklasse! Er du utadvendt med et smittende humør? Drives du av gode kundeopplevelser? Søk i dag! Oppstart 6. juli. Flyr er det flyselskapet som vil sette deres reisende - altså deres gjester i sentrum for hele deres virksomhet. Fokuset gjennomsyrer hele organisasjonen fra bestillingsprosess til reisens slutt. Flyr anstrenger seg for at deres gjester skal oppleve hele reisen som enkel og frisksjonsfri. Det gjør at deres kundesenter blir episenter for organisasjonen. Det er her de både «ser» og får tilbakemeldinger på hvor de har forbedringspotensial og «hull» i den opplevelsen de ønsker å skape for deres kunder. Flyr ser etter deg som er en «fikser» og som har et ønske om å skape en unik opplevelse for deres kunder. En som elsker å kommunisere på en hyggelig og effektiv måte, finne løsninger og ta tak i utfordringer. I et oppstartsselskap er det mye å ta tak i og store muligheter for å bidra direkte inn i gjestereisen. FLYR kan tilby deg: - Grundig opplæring - Unik arbeidserfaring fra en nyoppstartet og fremtidsrettet organisasjon - Et godt arbeidsmiljø fylt av ildsjeler - Gode lønnsbetingelser - Langsiktige muligheter - Lokaler sentralt i Oslo, Nedre Voll gate 5 Arbeidsoppgaver: - Kommunisere med gjester via sosiale medier, live chat og telefon - Ta i mot tilbakemeldinger og forbedringstiltak og rapportere dem videre inn i organisasjonen - Bidra inn med ideer og innspill for å kunne skape en WoW- opplevelse eller forbedringstiltak - Oppdatere FAQ, og skrive chatbot-mailer - Bestille og endre billetter for gjester, kollegaer og gruppereiser - Saksbehandling og utbetale økonomiske henvendelser fra gjester - Diverse andre oppgaver som bidrar til en god gjesteopplevelse Arbeidstidene i stillingen vil være mandag til søndag i tidsrommet kl. 08.00-21.00. Du må derfor regne med vakter på både dag og kveld, samt helgevakter vil forekomme. Flyr sitt kundesenter holder til sentralt i Nedre Voll gate 5. Oppstart i stillingen er 6. juli og oppdraget vil vare ut august i første omgang. Din profil Hva vi ser etter? - Deg som er snill og omgjengelig av natur og vil strekke deg for å yte service i verdensklasse! - Erfaring fra kundebehandling er en fordel - Har en vennlig telefonstemme og skriftspråk - Trives med å skape noe sammen og samtidig være selvdreven - Synes det er gøy med hårete mål (det er tross alt ikke hvilken som helst type som tror det går an å starte flyselskap midt i en pandemi) - Klarer å holde hode kaldt og hjertet varmt - også når det stormer Du vil bli ansatt i StudentConsulting og utleid til vår kunde, Flyr AS. Vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende, så søk allerede i dag! Om företaget StudentConsulting er et av Skandinavias største og ledende rekrutterings- og bemanningsselskap med fokus på kandidater i starten av sin karriere. Takket være et stort nettverk og lang erfaring har vi rekruttert over 11 000 personer det siste året. Vi tilbyr interessante og utfordrende stillinger innen områder som IT, finans, økonomi, administrasjon, kundeservice, HR, markedsføring, salg, industri, produksjon, logistikk og transport. Finn fremtiden din på www.studentconsulting.no

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

StudentConsulting

Kontaktperson

Studentconsulting Sweden AB (Publ)

Dela jobbannonsen

Anmäl annons