Bred administrativ roll till växande företag inom vitvarubranschen!
Bred administrativ roll till växande företag inom vitvarubranschen!
Framtiden · Upplands-Bro · Ansök senast 3 apr.
Heltid · Tillsvidareanställning
Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.
Vill du jobba i en roll där du verkligen agerar spindeln i nätet? Här får du möjlighet att arbeta som ordermottagare, kundtjänstmedarbetare, på lager och lite ekonomiska arbetsuppgifter. Låter det som en roll som skulle passa dig? Ansök idag - urval sker löpande så tjänsten kan komma vara tillsatt innan sista ansökningsdag.
Dina arbetsuppgifter
Som ordermottagare hos vår kund sköter du all kontakt med kunder och agenter på mail och telefon. Du ansvarar tillsammans med dina kollegor alla administrativa funktioner vilket innebär registrering och uppföljning av offerter, kundorders, leverantörsorders samt leveranshandlingar. Orderhantering, reklamationer och garantiärenden förekommer även mot eftermarknaden i viss mån. I nära samarbete med säljarna ser du till att prislistor och produktinformation är uppdaterade samt hjälper till att ta fram marknadsmaterial. Du kommer även på sikt att göra egna kundbesök för att skapa en närmare relation med dina kunder samt ta nya utmaningar i din roll inom försäljning. Då antalet anställda på avdelningen i Stockholm inte är så hög så kommer du inte bara att ha en administrativ roll utan dina arbetsuppgifter kommer även att innefatta: ta emot/skicka ut leveranser, plocka varor och packetera emballage inför leverans.
Din profil
För att passa in i rollen har du:
Villkor
Dina arbetsuppgifter
Som ordermottagare hos vår kund sköter du all kontakt med kunder och agenter på mail och telefon. Du ansvarar tillsammans med dina kollegor alla administrativa funktioner vilket innebär registrering och uppföljning av offerter, kundorders, leverantörsorders samt leveranshandlingar. Orderhantering, reklamationer och garantiärenden förekommer även mot eftermarknaden i viss mån. I nära samarbete med säljarna ser du till att prislistor och produktinformation är uppdaterade samt hjälper till att ta fram marknadsmaterial. Du kommer även på sikt att göra egna kundbesök för att skapa en närmare relation med dina kunder samt ta nya utmaningar i din roll inom försäljning. Då antalet anställda på avdelningen i Stockholm inte är så hög så kommer du inte bara att ha en administrativ roll utan dina arbetsuppgifter kommer även att innefatta: ta emot/skicka ut leveranser, plocka varor och packetera emballage inför leverans.
Din profil
För att passa in i rollen har du:
- Erfarenhet av orderhantering och/eller innesälj
- Svenska och Engelska, både i tal och skrift
- Goda kunskaper i Office-paketet samt webbhantering
- God fysik
- B-körkort
- Erfarenhet av vitvarubranschen
- Truckkort
- Erfarenhet av ekonomi
Villkor
- 6 månaders provanställing via Framtiden med möjlighet till tillsvidareanställning
- Omfattning: Heltid, 8-17
- Ort: Brunna, Kungsängen
- Start: Omgående
Om arbetsgivaren
Arbetsgivare
Framtiden
Placering
Upplands-Bro