Ekonomi- och Hr-assistent till kund i Stockholm
Adecco Sweden AB · Stockholm · Ansök senast 26 dec.
Heltid · Tillsvidareanställning
Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.
Är du en person som tycker om administrativa uppgifter, siffror och ekonomi? Nu har du möjligheten att söka till en tjänst som ekonomi- och HR-assistent till vår kund i Stockholm
Om tjänsten
I rollen som ekonomi och HR-assistent erbjuds du en flexibel och bred roll inom både ekonomi och HR. Du kommer jobba nära ekonomi- och HR-avdelningen och din närmsta rapporterande chef kommer vara HR-chefen
Tjänsten som ekonomi- och HR-assistent är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och sträcker sig inledningsvis i fyra månader med goda chanser till förläggning.
I din roll som ekonomi- och HR-assistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innbära:
- Kontering av HR-fakturor
- Attestering av löner
- Övrig administration
Om dig
Vi söker dig som är noggrann, ansvarstagande, kundorienterad och samarbetsinriktad lagspelare med arbetslivserfarenhet från liknande tjänst. Rollen innebär mycket intern och extern kommunikation. Därför vi ser att du är en god lyssnare, tydlig kommunikatör och stark relationsbyggare.
Viktigt för tjänsten är:
- Tidigare erfarenhet från administrativa tjänster
- Erfarenhet av arbete med ekonomi
- Kommunicerar obehindrat på svenska & engelska
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: deni.ilic@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Om arbetsgivaren
Arbetsgivare
Adecco Sweden AB
Placering
Stockholm
Kontaktperson
Adecco Sweden AB