Jobbsafari är en del avschibsted logo

Ekonomi- och Hr-assistent till kund i Stockholm

Ekonomi- och Hr-assistent till kund i Stockholm

Adecco Sweden AB · Stockholm · Ansök senast 26 dec.

Heltid · Tillsvidareanställning

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

Är du en person som tycker om administrativa uppgifter, siffror och ekonomi? Nu har du möjligheten att söka till en tjänst som ekonomi- och HR-assistent till vår kund i Stockholm Om tjänsten I rollen som ekonomi och HR-assistent erbjuds du en flexibel och bred roll inom både ekonomi och HR. Du kommer jobba nära ekonomi- och HR-avdelningen och din närmsta rapporterande chef kommer vara HR-chefen Tjänsten som ekonomi- och HR-assistent är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och sträcker sig inledningsvis i fyra månader med goda chanser till förläggning. I din roll som ekonomi- och HR-assistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innbära: - Kontering av HR-fakturor - Attestering av löner - Övrig administration Om dig Vi söker dig som är noggrann, ansvarstagande, kundorienterad och samarbetsinriktad lagspelare med arbetslivserfarenhet från liknande tjänst. Rollen innebär mycket intern och extern kommunikation. Därför vi ser att du är en god lyssnare, tydlig kommunikatör och stark relationsbyggare. Viktigt för tjänsten är: - Tidigare erfarenhet från administrativa tjänster - Erfarenhet av arbete med ekonomi - Kommunicerar obehindrat på svenska & engelska Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: deni.ilic@adecco.se Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se Välkommen med din ansökan!

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Adecco Sweden AB

Placering

Stockholm

Kontaktperson

Adecco Sweden AB

Dela jobbannonsen

Anmäl annons