Jobbsafari är en del avschibsted logo

Customer Support sökes till växande företag!

Customer Support sökes till växande företag!

StudentConsulting · Stockholm · Ansök senast 16 feb.

Heltid

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

Är nyfiken och intresserad av ny teknologi? Söker du ett utvecklande arbete där du har möjlighet till stor lärdom? Då har vi tjänsten för dig!

Information om uppdraget:

Vi söker nu för kunds räkning en Customer Support till deras supportavdelning. Företaget för samman köpare och säljare av överskottsvaror över hela landet och ansvarar för all teknikutveckling av plattform, marknadsföring, frakt och kundservice. Företaget siktar på att bli den mest använda marknadsplatsen för försäljning av överskottsvaror i Skandinavien - och därmed bidra till en betydande minskning av avfallet i branschen. Vi söker dig som är serviceinriktad och teknikintresserad. Du kommer att hjälpa företagets partners att implementera företagets tjänst, bevaka orderhanteringen och ge både partner och slutkunder support. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:


* Hantera partner- och kundförfrågningar via e-post och telefon samt via verktyget Superoffice
* Hantera returer från kunder och återbetalningar via Klarna
* Hantera transportfrågor mot Postnord - bokningar, transportreklamationer m.m
* Följ upp att våra partners följer rekommenderade rutiner och standarder och bidra till att utveckla dessa
* Följ upp partners som publicerar överskottsvaror regelbundet
* Förbättra produktinformationen i annonserna så att köpare förstår dessa
* Arbeta nära Partner Success Manager och bistå med onboarding av ny partner


Uppdraget innebär att du kommer bli anställd hos oss på StudentConsulting och arbeta på vår kunds kontor i centrala Stockholm. Tjänsten är på deltid 50% med möjlighet till ökad arbetsgrad. Tjänsten beräknas starta omgående och löper tillsvidare. Arbetstiderna är flexibla efter överenskommelse med uppdragsgivaren men kommer att ligga på helgfria vardagar, dagtid.

Detta söker vi:

Vi söker dig som har en avklarad gymnasieutbildning eller högskoleexamen. Det är meriterande med någon form av arbetslivserfarenhet sedan tidigare inom supportarbete, helst från byggmaterialbranschen eller produktförsäljning. Som person är du serviceinriktad, lösningsorienterad och kommunikativ. Du är självgående, strukturerad och samarbetsorienterad. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i system eller IT-program, såsom WooCommerce och Superoffice eller liknade, även goda kunskaper i Excel är meriterande. Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift, då engelska är deras koncernspråk. Låter det här som en tjänst för dig? Ansök redan idag då urval och intervjuver sker löpande!

Sökord: Customer Support, Kundtjänst, Support, Teknik, Bygg

Sökord: Customer Support, Kundtjänst, Support, Teknik, Bygg

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

StudentConsulting

Placering

Stockholm

Dela jobbannonsen

Anmäl annons