Customer Success till IoT bolag inom Fleet Management!

Academic Work · Strängnäs

·

Ansök senast 16 mars (58 dagar kvar)

Vår kund i Strängnäs söker nu dig som vill axla rollen som Customer Success till deras support. Här erbjuds du en arbetsdag där du får arbeta problemlösande och nyttja din sociala förmåga i alla kontaktytor som rollen innebär. Vi ser fram emot din ansökan!

Information om uppdraget

Du kommer att ingå i Customer Success avdelningen som stöttar nya och befintliga kunder med deras ärenden. Du kommer att arbeta kombinerat med support och försäljning samt hantera diverse inkommande ärenden.

Du erbjuds
  • En karriärmässigt attraktiv roll
  • Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
Arbetsuppgifter
  • Ta emot och lösa supportfrågor
  • Hantera on-/offboarding av kunder
  • Genomföra utbildningar och systempresentationer
  • Merförsäljning på befintliga kunder och nyförsäljning
  • Administrera tjänster relaterade till tjänsteerbjudandet
Vi söker dig som
  • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
  • Är intresserad av IoT lösningar och har goda datakunskaper
  • Har arbetat servicerelaterat tidigare
Det är meriterande om du:
  • Har B körkort
  • Har erfarenhet av försäljning och/eller support
  • Har kunskaper inom IoT och molnlösningar
Som person är du:
  • Positiv och prestigelös
  • En teamspelare
  • Kommunikativ
  • Lösningsorienterad
Övrig information
  • Start: Omgående
  • Omfattning: Heltid
  • Placering: Strängnäs
  • Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Academic Work

Placering

Strängnäs