Customer Success Support & Marketing Coordinator till Pricka
Customer Success Support & Marketing Coordinator till Pricka
Academic Work · Stockholm · Ansök senast 18 dec.
Heltid
Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.
Pricka utvecklar smarta IT-lösningar som hjälper företag att få en effektiv och tydlig kontroll av deras ekonomi. Nu växer Pricka och söker en Customer Success Support & Marketing Coordinator. Som det låter får du här möjligheten att arbeta brett med varierande arbetsuppgifter. Rollen innebär bland annat arbete med applikationssupport gentemot Prickas kunder och ett ansvar för inkommande ärenden, men även arbete med att skapa marknadsföringsmaterial och innehåll till Prickas sociala medier. Hos Pricka har rätt person stora utvecklingsmöjligheter!
Information om uppdraget
Idag arbetar Pricka med många välkända och stora kunder. Pricka sitter för tillfället i Kungens kurva, men har planer på att flytta till ett större kontor i centrala Stockholm. Det kommer finnas en flexibilitet i var du utför ditt arbete, men Pricka ser gärna att du vill och kan arbeta från deras kontor med jämna mellanrum.
Då Pricka växer behöver de nu tillskott av en medarbetare som ska arbeta i en blandad roll som innefattar arbetsuppgifter inom området Customer Sucess Support/applikationssupport samt som Marketing Coordinator.
Du erbjuds
Arbetsuppgifter
Information om uppdraget
Idag arbetar Pricka med många välkända och stora kunder. Pricka sitter för tillfället i Kungens kurva, men har planer på att flytta till ett större kontor i centrala Stockholm. Det kommer finnas en flexibilitet i var du utför ditt arbete, men Pricka ser gärna att du vill och kan arbeta från deras kontor med jämna mellanrum.
Då Pricka växer behöver de nu tillskott av en medarbetare som ska arbeta i en blandad roll som innefattar arbetsuppgifter inom området Customer Sucess Support/applikationssupport samt som Marketing Coordinator.
Du erbjuds
- Stora utvecklingsmöjligheter. I takt med att Pricka växer kan du på sikt få chansen att ansvara för marknadsavdelningen - du börjar genom att bli första tillskottet.
- Breda & varierade arbetsuppgifter med en stor portion eget ansvar
- Samarbete med stora och välkända kunder
Arbetsuppgifter
- Ansvara för applikationssupport vilket innebär att ta emot inkommande samtal & mail för att sedan prioritera och hjälpa kunderna på bästa sätt genom att lösa och fördela de ärenden som kommer in
- Vara behjälplig till säljarna med att skapa presentationsunderlag i MS PowerPoint
- Vara ansvarig för Prickas sociala medier. Ett exempel på det är att lyfta lämpligt kundcase på LinkedIn eller annan plattform
- Uppdatera Prickas hemsida
- Har goda kunskaper i Excel, Wordpress, Photoshop samt något ytterligare Adobe-system
- Obehindrat hanterar svenska och engelska i tal och skrift, då båda språken används i tjänsten
- Har arbetat med ekonomisystem sedan tidigare, såsom IFS, Business Central eller liknande
- Har kunskaper i HTML och databas/er sedan tidigare
- Har kunskaper i det norska, danska eller finska språket
- Har en ekonomibakgrund, då systemen är ekonomispecifika
- Har en utbildning inom Media & Kommunikation eller liknande
- Självgående
- Flexibel
- Initiativtagande
- Start: Oktober/November
- Omfattning: Heltid, 6 månader. För rätt person finns goda möjligheter till förlängning eller överrekrytering
- Placering: Kungens Kurva, Stockholm
- Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Prickas önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Om arbetsgivaren
Arbetsgivare
Academic Work
Placering
Stockholm