Customer Relation Specialist till BMW

MSX International Ltd · Stockholm

·

Ansök senast 14 feb.

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

MSX International är en global bransch-ledande leverantör av konsulttjänster och Business Process Outsourcing till fordonsindustrin med över 5000 medarbetare. I Norden är vi stolta över vårt team bestående av drygt 140 experter som levererar mätbara resultat med hög kvalitet. MSXI investerar kraftfullt inom digitalisering för att öka vårt försprång som den ledande aktören i att supportera fordonsindustrin i en föränderlig tid. Tack vare vårt fokus på utveckling och kvalitet, växer vi snabbt och har de flesta biltillverkarna som kunder. Är du vår nästa medarbetare? Vill du vara en viktig del i ett dynamiskt, prestigelöst och dedikerat team där det råder öppet klimat och högt i tak? MSX International erbjuder dig en betydelsefull roll i ett expansivt bolag där du får utrymme att växa tillsammans med företaget.   Vi erbjuder ·         Kollektivavtal ·         Friskvårdsbidrag   MSX International söker en serviceorienterad medarbetare till teamet som sköter kundrelationer för vår kund BMW i Stockholm. I rollen som medarbetare hos kundrelationer handlägger du dagligen komplicerade kundärenden där dator och telefon är dina främsta arbetsredskap. Syftet med tjänsten är att ge kunderna ett förstklassigt bemötande.   Arbetsuppgifter • Hantera eskalerade kundärenden • Supportera first line i komplicerade kundärenden • Samarbeta och stödja återförsäljarna i konsumenträtt • Hantera regresser och juridiska krav • Koordinera och stötta inför eventulla rättsliga tvister Är du den vi söker? Du kommer trivas bäst i rollen om du brinner för att ge förstklassig kundservice samt är van att hantera eskalerade ärenden. Vi söker dig som är en duktig problemlösare, är analytisk samt arbetar strukturerat och självgående i de uppgifter du tar dig an. Som person har du en naturlig pondus, är positiv, självgående samt lyfter luren och tar svåra samtal med kunderna.   Tjänsten passar dig som har erfarenhet från arbete med backoffice/third line samt kunskap i konsumenträtt. Erfarenhet från arbete med kund- och återförsäljarsupport är starkt meriterande. Då du kommer att ha mycket externa kontakter ser vi att du är duktig på att kommunicera på svenska och engelska, samt har goda IT kunskaper.    Omfattning och Arbetsplats Tjänsten är på heltid och du kommer sitta i vår kunds lokaler i Stockholm.   Som medarbetare hos Kundrelationer kommer du att arbeta i en varierande och stimulerade miljö. För rätt person är detta en unik möjlighet kunna påverka resultatet för märket och återförsäljarnätet. Anställning sker hos oss på MSX International. Ansökan Stämmer detta in på dig? Ansök redan idag med registrerat CV på vår hemsida. Alla ansökningar behandlas löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.  

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

MSX International Ltd

Placering

Stockholm

Kontaktperson

Msx International Ltd. England, Filial