Jobbsafari är en del avschibsted logo

Customer & Operations Manager / Verksamhetsutvecklare till Telia

Customer & Operations Manager / Verksamhetsutvecklare till Telia

Bravura · Norrköping · Ansök senast 12 juli

Heltid

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

Har du erfarenhet av att arbeta med verksamhetsutveckling och/eller förändringsarbete? Har du även erfarenhet av att leda och driva förbättringsarbetet framåt i en organisation? Hos Telia erbjuds du en nyckelroll där du får ta stort eget ansvar och initiativ till förbättringsarbete inom organisationen.

Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget och för rätt person en anställning hos Telia.

Om företagetTelia Company är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om. De har bestämt sig för att förändra IT-och telekomindustrin och för världen närmare deras kunder.

I rollen som Customer & Operations Manager arbetar du mot Telias B2B-del av organisationen. Det innebär att du arbetar inom området för försäljning och support mot företagskunder.

ArbetsuppgifterI rollen som Customer & Operations Manager arbetar du med fokus på verksamhetsutveckling och förändringsledning. Det innebär att du arbetar med att genomföra och följa upp de förändringar som görs i organisationen där du även driver på det arbetssättet framåt. Djupare innebär det att du agerar förändringsledare och driver på de förändringsinitiativ som identifieras. Du arbetar med förbättringsåtgärder och avvikelser för att kunna vidta åtgärder i organisationen. Vidare arbetar du med specifika kundcase där du tar de insikter Telia får från kunden och omvandlar dem för att utveckla organisationen. Du arbetar metodiskt genom ADKAR (Awareness, Desire, Knowledge, Ability and Reinforcement) skapar fungerande arbetssätt.

Du ingår i teamet för Strategy & Quality tillsammans med 10 andra kollegor. Ni samarbetar tät tillsammans i arbetet samt med övriga organisationen för att skapa hållbara processer inom området för B2B. Du rapporterar till din teamchef.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
  • Avslutad eftergymnasial utbildning inom relevant område
  • Erfarenhet av projektledning och/eller processutveckling, meriterande om du har erfarenhet av att arbeta enligt ADKAR metod
  • Erfarenhet av ledarskap
  • Erfarenhet av agilt arbetssätt
  • Flytande kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
För att passa hos Telia brinner du för att utveckla arbetssätt, du är nyfiken och intresserad av att driva förändring. I rollen förväntas du ta ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt. Samtidigt arbetar du tätt med kollegor och personer i organisationen samt företagets kunder, vilket ställer krav på en god samarbetsförmåga. Då du i rollen har många olika kontaktytor förstår du vikten av god kommunikation och du har förmågan att uttrycka dig tydligt och välformulerat. Som person är du hjälpsam och du ställer upp för att stötta andra, oavsett om det ingår i dina arbetsuppgifter eller inte. Slutligen ser vi att du har förmågan att leda och motivera andra och få med dig andra människor för att skapa goda resultat.

Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Valfri placering på orterna: Stockholm, Norrköping, Sundsvall, Luleå eller Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Ansvarig rekryterare: Ellen Karlsson, ellen.karlsson@bravura.se

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kvalitetsansvarig, kvalitetssäkrare, Telia, heltid, kvalité, ansvarig, försäljning, kundservice, IT, förändringsarbete, verksamhetsutveckling, customer, Incident, problem, process, Incident & Problem Manager, B2B, Excel, Operations, Stockholm, Göteborg, Sundsvall, Luleå, Norrköping, Telia Company

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Bravura

Placering

Norrköping

Dela jobbannonsen

Anmäl annons