Behöver du ett extrajobb? SJ söker fler härliga kundservicemedarbetare!

Webhelp Sweden · Östersund

·

Ansök senast 25 nov.

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

Är du en person som trivs i en kommunikativ roll med telefon och dator som främsta redskap? Gillar du även att arbeta mot uppsatta mål samt variera din arbetsplats där viss del kommer vara på kontoret och viss del hemifrån? Då kanske vi är rätt för varandra. Vi vänder oss nu till dig som är ute efter ett extrajobb! Kanske studerar du, kanske har du ett annat jobb du gärna vill kombinera med det här eller så passar det helt enkelt bara att ha ett jobb där timmarna kan variera en hel del från månad till månad. OM TJÄNSTEN SOM KUNDSERVICEMEDARBETARE: Tempot kan tidvis vara väldigt högt i samband med trafikstörningar och vi strävar alltid efter att ge bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang. Du kommer att arbeta på en härlig arbetsplats omgiven av engagerade och kunniga medarbetare men en del av jobbet kommer även utföras hemifrån. Huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att ge kundservice i världsklass, detta genom att svara på inkommande kundsamtal samt framöver även hantera kundservice via mail, chatt och andra sociala medier. Detta med ett stort engagemang samt förmågan att kunna anpassa ditt bemötande efter kundens behov och önskemål. För oss är det viktigt att du ska lyckas! Därför arbetar vi mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din utveckling. Du behöver med andra ord vara en person som gillar att få feedback och uppföljning på hur jobbet går. Som nyanställd kommer den första veckan vara dedikerad till en grundutbildning på heltid. Du behöver alltså ha möjlighet att kunna delta på den utbildningen på 100% under första veckan trots att jobbet är ett extrajobb. Under utbildningen ligger fokus på att förbereda dig som nyanställd så att du känner dig trygg i din arbetsroll. VI SÖKER DIG SOM... Vi söker dig som är en pålitlig medarbetare som älskar att ge service utöver det vanliga och som kommer till jobbet med ett leende på läpparna! Vidare har du lätt att lära dig nya saker och du har inte några problem för att anpassa dig till nya situationer. Det vore även fantastiskt om du är resultatorienterad och lyhörd för resenärens behov. För vem uppskattar inte att få hjälp av någon som verkligen förstår och med glädje vill hjälpa till? Vi vill att du uppfyller följande: - Har grundläggande datorkunskap - Godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5 - Du måste ha fyllt 18 år - Du måste kunna förstå, tala samt skriva på engelska Det är meriterande om du har goda geografiska kunskaper om Sverige samt om du behärskar fler språk än svenska och engelska. VAD VI KAN ERBJUDA DIG? På Webhelp och SJ genomsyras kulturen av teamwork och gemensamma aktiviteter vilket bidrar till vårt positiva arbetsklimat. En del av detta har givetvis behövt pausas en aning nu i rådande situation med covid, men vårt fokus kommer ändå alltid ligga på att arbetsklimatet ska vara härligt och positivt. Hos oss kommer du snabbt bli en del av teamet och träffa många nya vänner. För dig med rätt drivkraft finns det också goda chanser till utveckling och det finns mängder av karriärmöjligheter inom Webhelp. Flera av våra ledare och coacher har påbörjat sin karriär som just kundservicemedarbetare här, ta chansen du också! START: 2020-12-07 PLACERINGSORT: Östersund ANSTÄLLNINGSFORM: Timanställning LÖN: Enligt kollektivavtal ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna 06:00-22:00 veckans alla dagar. SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2020-11-25 Making business more human for the world’s most exciting brands We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds. Webhelp is committed to making business more human. It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies. Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services. Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work. Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients. By choosing Webhelp they access the passion and experience of 50,000 game-changers from more than 140 locations in 36 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in, because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers and on their partners’ business. Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line. Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/) Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us. swedish #english

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Webhelp Sweden

Placering

Östersund

Kontaktperson

Webhelp Sweden AB