Ekonomiadministratör
OIO · Göteborg · Ansök senast 22 sep.
Heltid · Tillsvidareanställning
Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.
Trivs du i en roll där du har många kontaktytor med en variation av arbetsuppgifter? OIO söker nu tillsammans med vår partner TidX Förvaltning AB dig som vill jobba i en ekonomibetonad roll samt med administrerande uppgifter. Det finns goda utvecklingsmöjligheter där du kommer ges möjlighet att växa. TidX står inför en spännande resa med där du blir en del av en föränderlig miljö och förväntas vara initiativtagande och prestigelös.
Om tjänsten
Tjänsten innebär en central roll i TidX organisation och du kommer att ansvara för flödet i administreringen av ekonomin. Tillsammans med ekonomichefen kommer du administrera leverantörs- och kundfakturor samt bokföring. I detta ingår att sköta de dagliga kontakterna med leverantörer, kunder och personal gällande fakturor och hantering av dessa. Du kommer även att sköta administration kring en del kontorstjänster.
Nedan följer en sammanställning av vanligt förekommande arbetsuppgifter:
Vi söker dig som
Om TidX
TidX beskriver deras verksamhet på följande sätt:
TidX Förvaltning AB är ett bolag med inriktning på förvaltning och skötsel av fastigheter. Vi tar oss an alla utmaningar inom fastighetssektorn och vår styrka ligger i att vi kan kundanpassa alla våra uppdrag. Med ett brett utbud av tjänster inom förvaltning, drift och skötsel har vi möjlighet att ta oss an fastigheter med både bostäder och kommersiella lokaler.
Vi är baserade i Mölndal och verkar primärt i Göteborgsregionen men har fastigheter i Halland, Västra Götaland och Bohuslän.
Vi sätter stor vikt vid vår lokala förankring och sätter stolthet i att sysselsätta människor i de geografiska områden vi verkar i. Och det är människor som driver oss som bolag framåt. Vår personal är det som gör oss starka och framgångsrika.
Läs mer om TidX på deras hemsida.
Om anställningen
Detta är ett konsultuppdrag genom OIO på 6 månader med ambition att få anställning direkt hos kund.
Om OIO
Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.
Om tjänsten
Tjänsten innebär en central roll i TidX organisation och du kommer att ansvara för flödet i administreringen av ekonomin. Tillsammans med ekonomichefen kommer du administrera leverantörs- och kundfakturor samt bokföring. I detta ingår att sköta de dagliga kontakterna med leverantörer, kunder och personal gällande fakturor och hantering av dessa. Du kommer även att sköta administration kring en del kontorstjänster.
Nedan följer en sammanställning av vanligt förekommande arbetsuppgifter:
- Fakturahantering
- Orderhantering
- Inköp av kontorsmaterial
- Daglig kontakt med leverantörer, kunder och personal
- Svara i telefon samt svara på mejl
- Systemadministration
Vi söker dig som
- Har grundläggande kunskaper inom ekonomi
- Har minst 2 års erfarenhet inom administration/orderhantering
- Arbetat i en koordinerande roll
- Arbetat inom fastighetssektorn tidigare
- Har arbetat med kund- och leverantörsfakturor
Om TidX
TidX beskriver deras verksamhet på följande sätt:
TidX Förvaltning AB är ett bolag med inriktning på förvaltning och skötsel av fastigheter. Vi tar oss an alla utmaningar inom fastighetssektorn och vår styrka ligger i att vi kan kundanpassa alla våra uppdrag. Med ett brett utbud av tjänster inom förvaltning, drift och skötsel har vi möjlighet att ta oss an fastigheter med både bostäder och kommersiella lokaler.
Vi är baserade i Mölndal och verkar primärt i Göteborgsregionen men har fastigheter i Halland, Västra Götaland och Bohuslän.
Vi sätter stor vikt vid vår lokala förankring och sätter stolthet i att sysselsätta människor i de geografiska områden vi verkar i. Och det är människor som driver oss som bolag framåt. Vår personal är det som gör oss starka och framgångsrika.
Läs mer om TidX på deras hemsida.
Om anställningen
Detta är ett konsultuppdrag genom OIO på 6 månader med ambition att få anställning direkt hos kund.
- Omfattning: Heltid, kontorstider
- Start: Augusti
- Placering: Mölndal
- Lön: Fast månadslön
Om OIO
Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.
Om arbetsgivaren
Arbetsgivare
OIO
Placering
Göteborg