Administratör

PARKKOMPANIET I BODEN AB · Boden

·

Ansök senast 29 aug.

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

Vi söker en administratör till huvudkontoret i Boden. Arbetsuppgifterna är varierande och innehåller bland annat: Svara i telefon Posthantering Kundmottagning Fakturering Tidrapportering Leverantörsfakturahantering Uppföljning av projekt Sammanställningar och rapporter till VD Protokollföring av möten Utbildning i tidrapporteringssystem för nya medarbetare Övrigt allmänt kontorsarbete Din position innefattar många varierande arbetsuppgifter och du har därför en mycket central roll som ställer stora krav på personlig kontakt med andra medarbetare och kunder och därmed också förmågan att kunna vara flexibel och lösningsorienterad. Du gillar att arbeta strukturerat i olika datasystem och har förmåga att hålla reda på många olika saker samtidigt. Vi förutsätter att du är ansvarsfull, lättlärd och noggrann. Du har förmåga att sätta dig in i nya uppgifter och att arbeta självständigt. Du har avslutade gymnasiestudier och minst ett års erfarenhet av servicearbete med administrativa arbetsuppgifter. Meriterande är ekonomisk utbildning, erfarenhet från grönytebranschen, bokföringskunskaper, kunskaper i Fortknox affärssystem. Det är också av vikt att du både talar och skriver på svenska samt att du obehindrat kan arbeta med Officepaketet och har systemvana. Stor vikt kommer läggas på personlig lämplighet och vi behöver dig som är beredd ta stort ansvar snabbt. Provanställning 6 månader på 80% med möjlighet till heltid för rätt person.

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

PARKKOMPANIET I BODEN AB

Placering

Boden

Kontaktperson

Parkkompaniet i Boden AB

Ansök via mejl