Administratör

Better Up AB · Enköping

·

Ansök senast 3 aug.

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

Vi söker en halvtidstjänst som administratör, med ekonomikunskaper, vi ser gärna att du har erfarenhet av affärssystem som Timewave, Visma, eller Fortnox. Som administratör kommer du arbeta med olika arbetsuppgifter. Exempel på arbetsuppgifter som förekommer; – schemaläggning/planering – kundsupport – Mejlkontakt med kunder – Registrering i företagets olika system -Fakturor – Support vid fakturafrågor – Support till städpersonal – Bokningar av kunder – Avtalshantering – Rekrytering av städpersonal Du kommer att ha mycket kundkontakt genom telefon och mejl, därför är det av vikt att du värdesätter god service lika mycket som vi gör och att du är glad och positiv. Som person är du ansvarsfull, och drivs av att få saker och ting gjorda och är van vid att ta eget ansvar, du är även noggrann och strukturerad i ditt sätt att arbeta.
Du har förmågan att arbeta självständigt såväl som tillsammans med andra kollegor och du är en person som ser det som en självklarhet att göra det lilla extra för kunden. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av administration, har lätt att lära dig nya system, är van att ha mycket kontakt med kunder och kan hålla många bollar i luften samtidigt. Hos oss finns det mycket goda utvecklingsmöjligheter där du får ta mycket ansvar.
Du arbetar i en rolig miljö där det finns möjlighet att påverka med idéer, initiativ och där driftighet belönas. Låter ovan som något för dig? Skicka gärna CV och personligt brev. Med vänliga hälsningar Städfirma Better Up, Enköping #jobbjustnu

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Better Up AB

Placering

Enköping

Kontaktperson

Better Up AB