Jobbsafari är en del avschibsted logo

Administratör sökes till LGT i Tibro

Lgt Logistics AB · Tibro · Ansök senast 11 nov.

Heltid · Tillsvidareanställning

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

Medarbetare till vårt huvudkontor med fokus på "Ankommande Gods"
Vi söker en ny medarbetare till vårt huvudkontor för LGT i Tibro som huvudsakligen kommer att arbeta med att planera och administrera ankommande volymer från leverantörer till vår terminal.
Rollen har daglig kontakt med leverantörer och arbetar nära såväl vår terminal som trafikledning och övrig administration på kontoret.

Vem är du?
Vi söker dig som har lätt för att samarbeta, är strukturerad, flexibel och ansvarstagande. Eftersom LGT är inne i en spännande resa med en positiv volymutveckling och med många nya kunder finns det många intressanta uppgifter som ryms i denna roll. Därför läggs stor vikt på dina personliga egenskaper och att ni tycker om att arbeta i ett företag med högt tempo och varierande arbetsuppgifter.

Krav
  • Svenska samt Engelska i tal och skrift
  • God datavana
  • Arbetar i enlighet med fastställda rutiner och processer.
  • Kunna arbeta både i grupp och självständigt.

Arbetsuppgifterna består bl.a. av:
  • Inläsning av EDI filer från TA leverantör, WMS och TMS system.
  • Representera ankommande avdelningen på dagliga produktionsmöten.
  • Daglig kontakt med leverantörer och många kontaktytor internt.
  • Support gentemot terminalen i frågor rörande ankommande gods.
  • Arbeta med ständiga förbättringar.

Omfattning: Tillsvidare anställning med 6 månaders provanställning.
LGT erbjuder ett varierande arbete med många möjligheter och stor påverkan på arbetet.

Skicka er ansökan snarast till produktionschef Andreas Lindahl: andreas.lindahl@lgtlogistics.com
För mer information kring tjänsten ring Andreas på 079-101 00 42

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Lgt Logistics AB

Placering

Tibro

Dela jobbannonsen

Anmäl annons