Jobbsafari är en del avschibsted logo

2nd line / teknisk support /

Bravura · Umeå · Ansök senast 11 feb.

Heltid · Tillsvidareanställning

Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka.

Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Om företaget: Bravura söker för kunds räkning medarbetare som kommer arbeta med administration och 2nd line support. Bravura är ett tillväxtföretag och har sedan starten 2008 vuxit till en väletablerad aktör på den svenska marknaden för rekrytering och bemanning. Vi arbetar för att stärka företag genom människor och människor genom jobb. Oavsett om du är på väg att byta bransch, ta nästa steg i karriären eller vill komma in på arbetsmarknaden så är vi här för dig. Vi matchar dagligen kandidater med framtida arbetsgivare och letar ständigt efter nya talanger. Arbetsuppgifter: I rollen som Supportmedarbetare ansvarar du för att ta emot och hantera incidenter och förfrågningar från kunderna via de kanaler som företaget använder. Du registrerar och hanterar inkommande eskaleringar samt övriga förfrågningar relaterade till kundernas lösningar, ex. RMA-hantering, uppsägningar och tilläggsbetalningar. Vidare ansvarar du för att felsöka teknisk hård- och mjukvara för Division X lösningar. I rollen följer du de rutiner och arbetssätt som företaget har men vi ser även att du kommer med egna förslag på förändringar och förbättringar i arbetssättet. Slutligen har du kontinuerlig dialog och nära samarbete med interna intressenter som utvecklare, produktägare, sälj och projektledare. Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Något års erfarenhet av en liknande roll som supportmedarbetare • Goda kunskaper i svenska & engelska, tal & skrift • Gediget intresse och kunskap inom allmänt IT/tech Meriterande: • Arbetat med teknisk support • Kunskap inom Linux • Akademisk examen inom IT/tech För att lyckas i rollen har du ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Därtill är du duktig på att planera och driva ditt arbete framåt. Slutligen ser vi att du har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker, hålla tidsramar och se till att saker blir gjorda i tid. Övrig information: Start: Omgående, januari 2021 Plats: Umeå Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar. Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: 2nd line, First line, first line support, 1st line, 1st line support, IT, IT-support, teknisk support, support, supporttekniker, tekniker, servicedesk, servicedeskmedarbetare, service desk agent, helpdesk, helpdeskmedarbetare, kundservice, service, teknik, Windows, Office 365, AD, Active Directory, Outlook, mjukvara, heltid, Umeå

Om arbetsgivaren

Arbetsgivare

Bravura

Placering

Umeå

Kontaktperson

Bravura Sverige AB

Dela jobbannonsen

Anmäl annons