Vil du arbejde hjemmefra med kundeservice på dansk og svensk?

Publicerad2025-05-26
Ansök senast2025-11-12

Om jobbet

Är du en kommunikativ stjärna som älskar att hjälpa andra? Vill du jobba i ett engagerat team med stor möjlighet att utvecklas? Då är det dig vi söker! Hos oss får du arbeta i en spännande och växande organisation med fokus på kundupplevelser i världsklass - och du gör verklig skillnad för både privatpersoner och företag.

Om tjänsten

Som kundservicemedarbetare kommer du hantera inkommande samtal, mail och chatt på danska och svenska. Du möter kunder inom områden som teknik, e-handel och livsstil, och hjälper kunder med frågor och lösningar med hög kvalitet och ett professionellt bemötande. Du arbetar tillsammans med ett team på 9 kollegor och en Team Manager som stöttar dig i din utveckling.

Du kommer att:

Arbeta med administrativa uppgifter som mail, chatt och ärendehantering

Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang

Arbeta i olika system och effektivt växla mellan ärenden

Arbeta resultatinriktat med uppföljning av KPI:er tillsammans med din Team Manager

Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega

Arbeta från ditt eget hem!

Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll

Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget

Friskvårdsbidrag

Vid behov arbeta från ett modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap!

Vi söker dig som

Gillar att hjälpa människor och har en positiv attityd

Är stresstålig, lösningsorienterad och har god simultanförmåga

Vill lära dig mer om kundservice och utvecklas i rollen

Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål.

Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas!

Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift

Flytande i danska i både tal och skrift

Har god datorvana

Godkänd gymnasieutbildning

Anställningsform och startdatum

Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder behovsanställning på remote med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: 08:00-20:00 måndag-fredag samt lördagar 09:00-18:00.

Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

Responda Group AB

FöretagResponda Group AB
Visa alla jobb för Responda Group AB