Om jobbet
Vi söker nu dig som vill prova på något nytt inom vårdyrket.
Uppdragsbeskrivning
Konsult uppdrag hos kund.Vi söker nu utökad support till regionens SDV-program. Uppdraget innebär att agera som andra linjens support för SDV. Detta avrop syftar till att bemanna andra linjens support utanför ordinarie kontorstid. Under kontorstid, mellan 08.00 och 16.30, finns redan personal på plats för att hantera arbetsuppgifter.
Arbetet inkluderar bland annat:
Ta emot och hantera ärenden via telefon och ärendehanteringssystem
Avhjälpa incidenter
Stödja användare i systemet
Eskalera ärenden till leverantör
Ta emot överlämning och överlämna till nästa pass vid skiftbyte
Dokumentera i ärendehanteringssystem
Detta betyder bemanning:
Vardagar 16.00 - 08.15
Helger och helgdagar dygnet runt
Samtliga pass ska bemannas av 2 personer
Kvalifikationer:
Undersköterske utbildning
Kunskap, förståelse och intresse för att arbeta med användarsupport
Goda språkkunskaper i både svenska och engelska i såväl tal som skrift
Personliga egenskaper:
Ansvarstagande, strukturerade och självgående
Service minded med ett genuint användarfokus
Goda kommunikatörer med förmåga att anpassa kommunikationen utifrån mottagare
Förmåga att förklara och beskriva komplexa lösningar enkelt och tydligt
Trivs med att använda telefon som ett redskap i arbetet
Nyfikenhet och vilja att lära nytt för att kunna ge bästa möjliga support
Arbetar i enlighet med Region Skånes värderingar: Välkomnande, Drivande, Omtanke & Respekt
Innan start av uppdrag beräknar de att det kommer att behövas ca 2 månader för upplärning/utbildning. Denna kommer att ske under dagtid måndag till fredag.
Uppdragsbeskrivning
Konsult uppdrag hos kund.Vi söker nu utökad support till regionens SDV-program. Uppdraget innebär att agera som andra linjens support för SDV. Detta avrop syftar till att bemanna andra linjens support utanför ordinarie kontorstid. Under kontorstid, mellan 08.00 och 16.30, finns redan personal på plats för att hantera arbetsuppgifter.
Arbetet inkluderar bland annat:
Ta emot och hantera ärenden via telefon och ärendehanteringssystem
Avhjälpa incidenter
Stödja användare i systemet
Eskalera ärenden till leverantör
Ta emot överlämning och överlämna till nästa pass vid skiftbyte
Dokumentera i ärendehanteringssystem
Detta betyder bemanning:
Vardagar 16.00 - 08.15
Helger och helgdagar dygnet runt
Samtliga pass ska bemannas av 2 personer
Kvalifikationer:
Undersköterske utbildning
Kunskap, förståelse och intresse för att arbeta med användarsupport
Goda språkkunskaper i både svenska och engelska i såväl tal som skrift
Personliga egenskaper:
Ansvarstagande, strukturerade och självgående
Service minded med ett genuint användarfokus
Goda kommunikatörer med förmåga att anpassa kommunikationen utifrån mottagare
Förmåga att förklara och beskriva komplexa lösningar enkelt och tydligt
Trivs med att använda telefon som ett redskap i arbetet
Nyfikenhet och vilja att lära nytt för att kunna ge bästa möjliga support
Arbetar i enlighet med Region Skånes värderingar: Välkomnande, Drivande, Omtanke & Respekt
Innan start av uppdrag beräknar de att det kommer att behövas ca 2 månader för upplärning/utbildning. Denna kommer att ske under dagtid måndag till fredag.
AB CLEANEO
FöretagAB CLEANEO