Teknisk support och administration

OmrådeGöteborg
Publicerad2025-11-18
Ansök senast2025-12-25

Om jobbet

Om oss

Bisoft är ett teknologiföretag som utvecklar användarvänliga programvarulösningar för fordonsbranschen. Våra verktyg hjälper företag av alla storlekar att organisera och optimera sina arbetsprocesser, vilket bidrar till ökad lönsamhet och en bättre arbetsmiljö. Vi strävar efter att erbjuda högkvalitativa, moderna lösningar som underlättar arbetslivet. Och nu behöver vi din hjälp!

Dina arbetsuppgifter:

Ge teknisk support till våra kunder via telefon, e-post och fjärrstyrning.

Felsöka och dokumentera kundärenden.

Genomföra enklare utbildningar och workshops, både online och på plats.

Samarbeta med utvecklingsteamet för att rapportera och följa upp tekniska problem samt kundfeedback.

Bidra aktivt till utvecklingen av våra kundsupportprocesser och kommunikationsstrategier.

Utföra administrativa uppgifter

Sälj till ny kunder samt merförsäljning till befintliga kunder

Skapa utbildningsmaterial för våra kunder

Vi tror att du har:

Dokumenterad erfarenhet av teknisk support och administration, gärna inom programvara eller IT

Genuint intresse för att hjälpa andra människor med teknikrelaterade problem

Stark skriftlig och muntlig kommunikationsförmåga

Förmåga att arbeta självständigt, ta egna initiativ och leverera resultat

Pedagogisk skicklighet med förmåga att anpassa utbildnings- och kommunikationsinsatser efter olika målgrupper

Snabb inlärningsförmåga av nya system och programvaror

Är lösningsorienterad, strukturerad och har ett genuint intresse för teknik och människor

Den viktigaste egenskapen i den här rollen är din sociala förmåga - att du trivs i dialog, lyssnar aktivt och gillar att förklara så att andra förstår

Goda kunskaper i svenska

Önskvärt om du

Har erfarenhet från fordonsbranchen

Har erfarenhet av sälj-yrket

Vi erbjuder

Möjlighet att påverka och växa med företaget

Löpande kompetensutveckling och utbildningsmöjligheter

Ansökan och urval

Intervjuer sker löpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Anställningsstart

Snarast, efter överenskommelse.

Anställningen inleds med en provanställning på 6 månader.

Arbetet är 100% på plats och är ej hybrid.

Läs mer om Bisoft och våra program på www.bisoft.se.

Välkommen med din ansökan!

Business Improvement Software JL AB

FöretagBusiness Improvement Software JL AB
Visa alla jobb för Business Improvement Software JL AB

Liknande jobb

Servicerådgivare Scania Sverige AB - Kallhäll, Region Stockholm-Uppland

SCANIA Aktiebolag

Järfälla19/11 - tills vidare
Rekommenderat