Hero AB
Teknisk Support - Konsultuppdrag till vår kund i Stockholm
Om jobbet
Vi söker dig som älskar teknik och vill göra skillnad!Är du tekniskt intresserad, framåtlutad och redo att ta dig an en spännande utmaning? Just nu letar vi efter en driven teknisk supportperson för ett konsultuppdrag på 6 månader med start i januari. Du kommer att vara baserad i centrala Stockholm och arbeta i en dynamisk och innovativ miljö.
Om rollen
I denna roll kommer du att:
Arbeta med flera plattformar: Stötta användare och hantera tekniska problem i olika system och applikationer.
Backend-fokus: Bidra till att identifiera och lösa tekniska utmaningar på backend-nivå.
Variera arbetsuppgifter: Dagligen hantera allt från felsökning till implementering samt onboarding.
Vi söker dig som:
Har ett genuint teknikintresse och kommer från någon typ av teknisk support tidigare.
Är lösningsorienterad och vågar ta egna initiativ.
Har erfarenhet av arbete med olika tekniska plattformar.
Har en grundläggande förståelse för backend och hur system hänger ihop.
Kommunicerar flytande på svenska och engelska.
Vad vi erbjuder
Ett stimulerande konsultuppdrag i 6 månader, med möjlighet till förlängning.
En chans att utvecklas tekniskt och få värdefull erfarenhet.
Är det dig vi letar efter? Skicka in din ansökan redan idag!
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig johan.iggbom@hero.se.
Vi ser fram emot din ansökan!
Detta är ett konsultuppdrag vilket betyder att du blir anställd av Hero för uppdraget.
"We are heart working"
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Hero AB
FöretagHero AB
Sök efter fler liknande jobb
Liknande jobb
Kundtjänstmedarbetare till Telenor i Stockholm
Cabin Crew
Support Manager med kunskap om växtodling – Stärk precisionsjordbruk och fältplanering med Näsgård
Sverige - Datalogisk - Publicerad 2025-02-13Visstidsanställda Farmaceuter till Läkemedelssupport på Karolinska MDK
Stockholm - Karolinska Universitetssjukhuset - Publicerad 2025-03-01Customer Support Agent till Aspia
Stockholm - Academic Work Sweden AB - Publicerad 2025-03-01Finsktalande kundservicemedarbetare för framtida behov!