Home Call

Teamleder - Homecall

OmrådeStockholm
Publicerad2025-12-02
Ansök senastÖppet tills vidare

Om jobbet

Nu söker vi en Teamleader till arbetsplatsen som för tredje året i rad, har blivit utsedd till Telenors bästa som både som säljare och ledare!

Är du passionerad kring försäljning och att utveckla människor? Som Teamledare hos oss får du en central roll där du leder, coachar och motiverar ditt team mot starka resultat. Hos oss blir du en del av en kultur som genomsyras av engagemang, samarbete och en tydlig vilja att lyckas.

Arbetsuppgifter

Som Teamledare hos oss får du äran att äga ditt affärsområde genom att leda teamets prestation och utveckling. Du arbetar nära både vår utbildare, som ansvarar för introduktionen av nya medarbetare samt kvalitetsavdelningen, som stöttar dig i att säkerställa hög samtals kvalitét.Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:
  • Resultatansvar & målstyrning
    Fördela individuella förväntningar och säkerställa att teamet når uppsatta försäljningsmål och KPI:er varje månad.
  • Daglig uppföljning & rapportering
    Följa upp säljares prestationer dagligen samt sammanställa veckovisa och månatliga rapporter.
  • Kontinuerlig utveckling & coaching
    Även om en utbildare ansvarar för introduktion av nya säljare, är du som Teamledare ansvarig för att kontinuerligt utbilda och utveckla medarbetarna genom feedback, 1-on-1-samtal, coachning och analys av samtalsmaterial.
  • Morgonmöte
    Leda dagliga uppstartsmöten med fokus på försäljningsteknik, motivation och resultatdriv.
  • Kulturbyggande & teamkänsla
    Bidra aktivt till en positiv säljkultur genom att skapa engagemang, trivsel och laganda exempelvis genom säljtävlingar och gemensamma aktiviteter.
  • Innehållshantering & kunskapsdelning
    Uppdatera intranätet med relevanta resuruser som exempelvis manus, ljudfiler och invändningshantering.


Vad vi erbjuder

  • Ett modernt kontor mitt på Drottninggatan i hjärtat av Stockholm
  • Grundlön kombinerat med ett av marknadens mest generösa incitamentsystem
  • Kontorsanpassade arbetstider
  • Tydliga karriärvägar med kontinuerlig uppföljning och utvecklingsmöjligheter
  • Möjlighet till internationella karriärsteg inom organisationen

Kvalifikationer:
  • Dokumenterad erfarenhet av telekom försäljning.
  • Erfarenhet av att ringa till befintliga kunder och arbeta med dailersystem.
  • Stark förmåga att bygga och leda effektiva team.
  • Erfarenhet av att hålla uppstartsmöten och utbildningar.
  • Utmärkt kommunikations- och ledarskapsförmåga.

Om HomeCall SwedenHomeCall grundades 2017 och har snabbt etablerat sig som en ledande aktör inom försäljning och kundservice. Vi erbjuder en dynamisk och entreprenörsdriven arbetsmiljö där vi värdesätter våra medarbetare och deras utveckling. Hos oss får du möjlighet att jobba med stora varumärken och bidra till att skapa framgång både för företaget och för dig själv.

Jobbtyp:Heltid, Tillsvidare.
Lön:Grundlön och incitament enligt överenskommelse.
Schema: Kontorstider, Måndag till fredag.

Platser Stockholm

Home Call

FöretagHome Call

Liknande jobb

Team Leader till Verisure – tillsammans gör vi skillnad!

Verisure

Sundsvall18/11 - tills vidare
Rekommenderat