Om jobbet
Nu söker vi en Teamleader till arbetsplatsen som för tredje året i rad, har blivit utsedd till Telenors bästa som både som säljare och ledare!Är du passionerad kring försäljning och att utveckla människor? Som Teamledare hos oss får du en central roll där du leder, coachar och motiverar ditt team mot starka resultat. Hos oss blir du en del av en kultur som genomsyras av engagemang, samarbete och en tydlig vilja att lyckas.
Arbetsuppgifter
Som Teamledare hos oss får du äran att äga ditt affärsområde genom att leda teamets prestation och utveckling. Du arbetar nära både vår utbildare, som ansvarar för introduktionen av nya medarbetare samt kvalitetsavdelningen, som stöttar dig i att säkerställa hög samtals kvalitét. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:
Resultatansvar & målstyrning Fördela individuella förväntningar och säkerställa att teamet når uppsatta försäljningsmål och KPI:er varje månad.
Daglig uppföljning & rapportering Följa upp säljares prestationer dagligen samt sammanställa veckovisa och månatliga rapporter.
Kontinuerlig utveckling & coaching Även om en utbildare ansvarar för introduktion av nya säljare, är du som Teamledare ansvarig för att kontinuerligt utbilda och utveckla medarbetarna genom feedback, 1-on-1-samtal, coachning och analys av samtalsmaterial.
Morgonmöte Leda dagliga uppstartsmöten med fokus på försäljningsteknik, motivation och resultatdriv.
Kulturbyggande & teamkänsla Bidra aktivt till en positiv säljkultur genom att skapa engagemang, trivsel och laganda exempelvis genom säljtävlingar och gemensamma aktiviteter.
Innehållshantering & kunskapsdelning Uppdatera intranätet med relevanta resuruser som exempelvis manus, ljudfiler och invändningshantering.
Vad vi erbjuder
Ett modernt kontor mitt på Drottninggatan i hjärtat av Stockholm
Grundlön kombinerat med ett av marknadens mest generösa incitamentsystem
Kontorsanpassade arbetstider
Tydliga karriärvägar med kontinuerlig uppföljning och utvecklingsmöjligheter
Möjlighet till internationella karriärsteg inom organisationen
Kvalifikationer:
Dokumenterad erfarenhet av telekom försäljning.
Erfarenhet av att ringa till befintliga kunder och arbeta med dailersystem.
Stark förmåga att bygga och leda effektiva team.
Erfarenhet av att hålla uppstartsmöten och utbildningar.
Utmärkt kommunikations- och ledarskapsförmåga.
Om HomeCall Sweden HomeCall grundades 2017 och har snabbt etablerat sig som en ledande aktör inom försäljning och kundservice. Vi erbjuder en dynamisk och entreprenörsdriven arbetsmiljö där vi värdesätter våra medarbetare och deras utveckling. Hos oss får du möjlighet att jobba med stora varumärken och bidra till att skapa framgång både för företaget och för dig själv.
Jobbtyp: Heltid, Tillsvidare. Lön: Grundlön och incitament enligt överenskommelse. Schema: Kontorstider, Måndag till fredag.
Home Call Sweden AB
FöretagHome Call Sweden AB
Visa alla jobb för Home Call Sweden AB
