Loughran, Agnieszka
Svensktalande Kundtjänstrepresentant på Kreta!
Om jobbet
Sökes: Svensktalande kundservicemedarbetare till fintechföretag - jobba från soliga Kreta!
Hur skulle det kännas att ha kontoret ett stenkast från kristallklart vatten och vackra stränder? Låter sol året runt och grekisk mat som något du skulle vilja uppleva? Då kan detta vara nästa äventyr! Just nu söker vi svensktalande kundservicemedarbetare till ett växande nordiskt team inom digitala betalningslösningar - baserat i Chania på Kreta, en av världens mest populära destinationer.
Vi söker dig som pratar flytande svenska, har ett intresse för fintech och vill arbeta för ett ledande globalt företag inom digitala betalningar. Det här är en chans att bli en del av ett företag som arbetar för att göra finansiella tjänster tillgängliga för alla - och samtidigt få värdefull arbetslivserfarenhet i en fantastisk miljö.
Kreta bjuder inte bara på kultur, natur och nattliv - utan också en chans att utveckla dina kommunikationsförmågor, bygga nätverk och stärka ditt CV i en internationell miljö.
Vad rollen innebär:
Hantera kundärenden via telefon, e-post, video och chatt
Hjälpa kunder med frågor kring t.ex. banköverföringar och internetköp
Leverera förstklassig kundservice genom aktivt lyssnande och situationsanpassat bemötande
Arbeta med konfidentiell kundinformation på ett ansvarsfullt sätt
Bidra till en positiv kundupplevelse i varje kontakt
Samarbeta med kollegor för att hitta lösningar och dela idéer
Och inte minst - njuta av livet på Kreta!
Vad som efterfrågas:
Flytande svenska i tal och skrift
Mycket god engelska (tal och skrift)
Tidigare erfarenhet av kundsupport är meriterande
God kommunikationsförmåga och problemlösande tankesätt
Ansvarstagande och lösningsorienterad
God datorvana
Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt
Positiv inställning och nyfikenhet
En vilja att utvecklas och lära sig
Vad som erbjuds:
Fullständig flyttsupport (inkl. flygbiljett till Kreta och upphämtning - utan kostnad för dig)
Gratis boende eller bostadsbonus under hela anställningen
Konkurrenskraftig månadslön + 2 extra månadslöner per år
Generöst bonussystem
Betald utbildning med certifierade handledare
Sjukvårdsförsäkring och flera rabatter
Hjälp och stöd under hela anställningen
Moderna lokaler med bland annat gym, pingisbord och TV-rum
Sociala evenemang och initiativ för samhällsansvar
Gratis onlinekurser i grekiska
Karriärmöjligheter i en mångkulturell och trygg arbetsmiljö
Ett certifierat "Great Place to Work"-företag som värdesätter mångfald
Detta är en utmärkt möjlighet för dig som vill ta nästa steg i karriären, arbeta internationellt och representera ett världsledande varumärke. Företaget värdesätter mångfald och erbjuder lika möjligheter för alla - oavsett kön, etnicitet, religion, kultur eller ålder. Bli en del av ett globalt team med över 12 000 kollegor från 110+ olika nationaliteter!
Hur skulle det kännas att ha kontoret ett stenkast från kristallklart vatten och vackra stränder? Låter sol året runt och grekisk mat som något du skulle vilja uppleva? Då kan detta vara nästa äventyr! Just nu söker vi svensktalande kundservicemedarbetare till ett växande nordiskt team inom digitala betalningslösningar - baserat i Chania på Kreta, en av världens mest populära destinationer.
Vi söker dig som pratar flytande svenska, har ett intresse för fintech och vill arbeta för ett ledande globalt företag inom digitala betalningar. Det här är en chans att bli en del av ett företag som arbetar för att göra finansiella tjänster tillgängliga för alla - och samtidigt få värdefull arbetslivserfarenhet i en fantastisk miljö.
Kreta bjuder inte bara på kultur, natur och nattliv - utan också en chans att utveckla dina kommunikationsförmågor, bygga nätverk och stärka ditt CV i en internationell miljö.
Vad rollen innebär:
Hantera kundärenden via telefon, e-post, video och chatt
Hjälpa kunder med frågor kring t.ex. banköverföringar och internetköp
Leverera förstklassig kundservice genom aktivt lyssnande och situationsanpassat bemötande
Arbeta med konfidentiell kundinformation på ett ansvarsfullt sätt
Bidra till en positiv kundupplevelse i varje kontakt
Samarbeta med kollegor för att hitta lösningar och dela idéer
Och inte minst - njuta av livet på Kreta!
Vad som efterfrågas:
Flytande svenska i tal och skrift
Mycket god engelska (tal och skrift)
Tidigare erfarenhet av kundsupport är meriterande
God kommunikationsförmåga och problemlösande tankesätt
Ansvarstagande och lösningsorienterad
God datorvana
Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt
Positiv inställning och nyfikenhet
En vilja att utvecklas och lära sig
Vad som erbjuds:
Fullständig flyttsupport (inkl. flygbiljett till Kreta och upphämtning - utan kostnad för dig)
Gratis boende eller bostadsbonus under hela anställningen
Konkurrenskraftig månadslön + 2 extra månadslöner per år
Generöst bonussystem
Betald utbildning med certifierade handledare
Sjukvårdsförsäkring och flera rabatter
Hjälp och stöd under hela anställningen
Moderna lokaler med bland annat gym, pingisbord och TV-rum
Sociala evenemang och initiativ för samhällsansvar
Gratis onlinekurser i grekiska
Karriärmöjligheter i en mångkulturell och trygg arbetsmiljö
Ett certifierat "Great Place to Work"-företag som värdesätter mångfald
Detta är en utmärkt möjlighet för dig som vill ta nästa steg i karriären, arbeta internationellt och representera ett världsledande varumärke. Företaget värdesätter mångfald och erbjuder lika möjligheter för alla - oavsett kön, etnicitet, religion, kultur eller ålder. Bli en del av ett globalt team med över 12 000 kollegor från 110+ olika nationaliteter!
Loughran, Agnieszka
FöretagLoughran, Agnieszka
Sök efter fler liknande jobb
De nordiska ländernaAdministrationClient Support SpecialistCustomer Support SpecialistHelp DeskService DeskKundsupportspecialistCustomer supportCustomer serviceBesöksansvarigKundtjänstCustomer service specialistCustomer success specialistKundcentermedarbetareKundsupportKundtjänstmedarbetareKundservicemedarbetareKundvärdRepresentant