Strukturerad administrativ roll i internationell miljö

OmrådeGöteborg
Publicerad2025-07-10
Ansök senast2025-07-14

Om jobbet

Beskrivning

Vi söker en strukturerad och självgående Administrativ Support till ett uppdrag på plats i Göteborg.

Du kommer att stödja två ledande befattningshavare i en internationell organisation, med ansvar för såväl lokal verksamhet som övergripande affärsområdesledning.

Du blir anställd av oss och uthyrd som konsult till kund under uppdragstiden.

Arbetsuppgifter

Administrativt stöd till chefer och team

Datainmatning och dokumenthantering

Beställning av kontorsmaterial och lagerhållning

Hantering av post och försändelser

Koordinering av interna möten och kontorsflyttar

Förberedelser inför interna event

Viss hantering av kontorsutrustning (kopiering, enklare underhåll)

Kvalifikationer

Skall-krav:

Minst 2 års erfarenhet av liknande administrativ roll

Förmåga att arbeta självständigt med hög grad av service och struktur

God kommunikativ förmåga i engelska, både i tal och skrift

Meriterande:

Erfarenhet från större internationella organisationer

Vana vid att stödja chefer i ledande roller

Villkor

Heltidsuppdrag, på plats i Göteborg (ingen möjlighet till distansarbete)

Start: 25 augusti 2025

Slut: 31 december 2025

Du blir anställd av oss och arbetar som konsult hos kund

Vi arbetar löpande med urval och presentation - vänta inte med din ansökan.

Se till att ditt CV tydligt visar hur du uppfyller skall-kraven.

Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega, Tech Sverige samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.

Quattro Bemanning & Rekrytering AB

FöretagQuattro Bemanning & Rekrytering AB
Visa alla jobb för Quattro Bemanning & Rekrytering AB

Sök efter fler liknande jobb