Staff Manager Front of House Stockholm

OmrådeStockholm
Publicerad2025-06-03
Ansök senast2025-11-20

Om jobbet

RA Hospitality förser hela besöksnäringen med flexibla personallösningar så som bemanning, rekrytering, entreprenad och utbildning. Med över 25 år i branschen och kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo så är vi ledande i branschen. Vi vågar säga att vi är grymma på service och kvalitet!

Brinner du för hotell- och restaurangbranschen och vill leverera service i världsklass till våra kunder? Älskar du att jobba med människor och utveckla medarbetare? Vill du ha en fot kvar i branschen men samtidigt prova en kontorstjänst? Då har vi tjänsten för dig!

Till vårt växande kontor i Stockholm söker vi nu ytterligare en Personalansvarig som vill vara med och fortsätta att utveckla vår matsal- och receptionsavdelning.

Hos oss kommer du att arbeta med rekrytering och uthyrning av allt från restaurangbiträden och receptionister till servitörer och hovmästare. Vi bemannar och rekryterar personal till stora hotellkedjor, företagsrestauranger, banketter, galamiddagar och à la carte krogar m.m.

En vanlig dag på kontoret innefattar t.ex. intervjuer och anställningar av nya medarbetare, schemaläggning, daglig bemanning, nära kontakt med våra kunder och annan personaladministration. I tjänsten ingår även försäljning, möten, utbildningar och uppföljningar. Du kommer även få vara med ute och säkerställa driften på stora och spännande kundevents!

RA Hospitalitys målsättning är att våra kunder och medarbetare alltid ska vara nöjda med de tjänster vi utför och med oss som serviceföretag. Arbetet ställer därför mycket höga krav på din sociala förmåga då möten och samtal med kunder och medarbetare sker på daglig basis. Vi lägger stor vikt vid byggandet av relationer både med vår personal och med våra kunder.


Vem är du?


En naturlig ledare som har lätt för att bygga relationer

Gillar att arbeta med människor från jordens alla hörn

En problemlösare som ser möjligheter

Prestigelös teamspelare som kan hugga in där det behövs

God känsla för detaljer, ordning och reda och noggrannhet

En person som gillar högt tempo med varierande arbetsdagar

Trygg och diplomatisk

Du har sedan tidigare:

Arbetat som Restaurangchef, F&B Manager eller liknande

Ett brett kontaktnät inom Stockholms restaurangvärld

Gärna erfarenhet av stora banketter och event

Gärna erfarenhet av att ansvara och leda stora personalgrupper

God insikt i såväl schemaläggning som personalhantering

God ekonomisk förståelse och erfarenhet av resultat- och budgetansvar

Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

B-körkort

Vad får du hos oss

Ett stimulerande, roligt och givande arbete med högt i tak

Varierande arbetsuppgifter med mycket eget ansvar

Möjlighet att använda din branschkunskap för att hjälpa branschkollegor att lösa utmaningar och personalbehov

Bli en del av ett sammansvetsat team på kontoret där alla hjälps åt och har en "ingenting är omöjligt" -inställning

Möjlighet att bygga upp och sätta sin egen prägel på avdelningen

Generösa personalförmåner

Löpande kompetensutveckling

Ett brett kontaktnät inom besöksnäringen

Utbildning inom bl.a. arbetsrätt och kollektivavtal

Ett nyrenoverat fräscht kontor med gym för arbetande i huset

Detta är en tillsvidaretjänst som inleds med sex månaders provanställning, heltid, lön enligt överenskommelse.

Arbetstiderna är främst förlagda dagtid måndag-fredag med någon eller några kvällar i veckan beroende på bokningar och säsong.

Vi hoppas på att kunna välkomna en ny kollega hos oss under mitten av augusti så vänta inte med att skicka in din ansökan!

RA Hospitality i Norden AB

FöretagRA Hospitality i Norden AB
Visa alla jobb för RA Hospitality i Norden AB