Specjalistka/Specjalista ds. obsługi klienta
Om jobbet
Jesteśmy przekonani, że nasz sukces jest w rękach naszych pracowników i zależy między innymi od ich kompetencji, doświadczenia i zaangażowania. Dlatego w Lantmannen Unibake Poland stawiamy na ciągły rozwój nowych pracowników oraz przyjazne środowisko pracy. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalistka/Specjalista ds. obsługi klientaODPOWIEDZIALNOŚĆ:
- Dokumentowanie obrotu towarowego
- Obsługa posprzedażowa klientów, w tym wystawianie faktur i korekt
- Weryfikacja poprawności dokumentacji sprzedażowej
- Terminowe wystawianie dokumentów (WZ, faktury, korekty)
- Rozliczenia i kontrola zwrotów
- Archiwizacja dokumentów sprzedaży
- Sporządzanie raportów i zamknięcie sprzedaży
- Współpraca z klientami, magazynami oraz działami: Sprzedaż, Finanse, Logistyka, Planowanie
- Awizacja dostaw i potwierdzanie zamówień
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY MIĘDZY INNYMI:
- Wykształcenie minimum średnie
- Znajomość przepisów dotyczących faktur VAT
- Dobra znajomość MS Office, baz danych, systemów ERP, SFA, KSeF
- Umiejętność analitycznego myślenia i organizacji pracy
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
- Mile widziana znajomość systemów jakości (BRC, ISO 9001, HACCP)
- Orientacja na klienta, precyzja, elastyczność działania
OFERUJEMY:
- Możliwość rozwoju zawodowego, poszerzania zakresu kompetencji m.in. poprzez szkolenia, warsztaty
- Możliwość pracy hybrydowej
- System premiowy
- Darmowe posiłki i przekąski
- Premię za polecenia
- Dodatkowe dni urlopowe
DODATKOWE INFO:https://www.lantmannen-unibake.com/pl-PL/
Kontaktperson
Magdalena Wysoczańska
Magdalena.wysoczanska@lantmannen.com
Lantmännen
FöretagLantmännen
Visa alla jobb för Lantmännen