Om jobbet
Bli en del av vårt team som ServiceNow konsult och arbeta med varierande projekt inom både offentlig och privat sektor. Den röda tråden i de projekt vi tar oss an är att bidra till våra kunders nästa steg i deras unika digitaliseringsresa och tillföra samhällsnytta genom deras digitala transformationer!Din profil
- Minst 3 års erfarenhet av ServiceNow ITSM som systemadministratör eller business process analyst, samt god förståelse för ServiceNow CMDB.
- ServiceNow-certifieringar som CSM eller HRSD är meriterande.
- Erfarenhet av agilt arbetssätt, SAFe-certifiering är ett plus.
- Högskoleutbildning eller motsvarande, samt goda kunskaper i svenska och engelska.
Vad vi tror kommer få dig att trivas
- Flexibla arbetsförhållanden & Work-from-Home Policy.
- Kompetensutveckling i form av utbildningar och certifieringar.
- Delaktighet i Capgeminis olika fokusområden; Diversity and Inclusion, Sustainability, Wellness club, Art club etc .
Ansökan
Tveka inte att skicka in din ansökan. Vi kommer att intervjua löpande och ser fram emot att hitta vår nästa kollega. Varmt välkommen med din ansökan!
Som en del av vår rekryteringsprocess kommer identitetskontroll att genomföras genom granskning av ditt ID-kort, och bakgrundskontroller kan utföras vid behov.
LI-LZ1
Om Capgemini
Capgemini är en AI-driven global partner för affärs- och tekniktransformation som levererar konkret verksamhetsnytta. Vi formar framtiden för organisationer och förverkligar den med hjälp av AI, teknik och människor. Med vår starka historia på nästan 60 år är vi en ansvarsfull och mångsidig koncern med 420 000 medarbetare i över 50 länder. Genom vår expertis inom strategi, teknik, design, ingenjörstjänster och affärsverksamhet levererar vi heltäckande tjänster och lösningar, baserade på vår djupa branschkunskap och vårt omfattande partnernätverk. Koncernen rapporterade globala intäkter på 22,1 miljarder euro för 2024.
Make it real| www.capgemini.com
Capgemini AB
FöretagCapgemini AB
Visa alla jobb för Capgemini AB



