Visma Enterprise AB / Visma
Service Center Manager sökes till ledande Visma Enterprise!
Om jobbet
Är du en erfaren ledare inom service och support som vet hur riktigt värde skapas för kunder i en IT-miljö som präglas av ständig förbättring? Vill du bli en nyckelperson i vår resa att utveckla och förbättra våra samhällskritiska tjänster?
Om ja, läs definitivt vidare om vår tjänst som Service Center Manager till Agda PS!
Om rollen
I vår roll som Service Center Manager för Agda PS blir det ditt uppdrag att leda vårt dedikerade supportteam och säkerställa att våra kunder alltid får den bästa möjliga servicen. Du kommer således att strategiskt ansvara för att driva förändringsprocesser, utveckla vårt kundstöd och stärka samarbeten både internt och externt. Rollen innebär en kombination av operativt och strategiskt arbete där din förmåga att bygga relationer, skapa engagemang och utveckla effektiva processer är av stor vikt.
Vi söker dig som är en:
Meriterande för tjänsten:
Vad erbjuder vi dig som chef?
Ansökan
Vi kommer löpande att utvärdera ansökningar och kalla till intervju. Dröj därmed inte med att skicka in dina ansökan redan idag, eller vid frågor kontakta:
Silje Leira,
Business Area Director HRM • HRM Director
silje.leira@visma.com
Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att välkomna dig till vårt team!
Om ja, läs definitivt vidare om vår tjänst som Service Center Manager till Agda PS!
Om rollen
I vår roll som Service Center Manager för Agda PS blir det ditt uppdrag att leda vårt dedikerade supportteam och säkerställa att våra kunder alltid får den bästa möjliga servicen. Du kommer således att strategiskt ansvara för att driva förändringsprocesser, utveckla vårt kundstöd och stärka samarbeten både internt och externt. Rollen innebär en kombination av operativt och strategiskt arbete där din förmåga att bygga relationer, skapa engagemang och utveckla effektiva processer är av stor vikt.
Vi söker dig som är en:
- Erfaren ledare med minst 4 års dokumenterad ledarerfarenhet inom kundsupport, customer success eller liknande, och som tidigare lett en supportorganisation.
- Kundsupportspecialist med dokumenterad erfarenhet av att leda team inom customer service och med kundfokus som högsta prioritet.
- Tekniskt kunnig: Kunskap inom AI är ett plus och kan bidra till att optimera våra kundsupportprocesser och detta är ett fokusområde hos oss.
- Strategisk och förändringsorienterad: Bevisad bakgrund inom förändringsledning och förmåga att arbeta strategiskt för att skapa långsiktiga lösningar.
- En relationsbyggare: Du är en person som bygger broar mellan olika intressenter, både internt och externt.
- Flexibel och resvan: Du är redo och villig att resa inom Sverige
- Lösningsorienterad: En förmåga att hantera utmaningar och driva framgångsrika lösningar med kundens bästa i fokus.
Meriterande för tjänsten:
- Erfarenhet av vårt marknadsledande lönesystem Agda PS, eller andra relevanta Visma-system.
Vad erbjuder vi dig som chef?
- En unik möjlighet att vidareutveckla och styra vår kundsupportsavdelning för en produkt som växer hållbart och långsiktigt, och samtidigt genomgår en spännande resa.
- En dynamisk roll där dina initiativ och idéer värderas och där du ges plats att växa inom en ledande och internationell IT-miljö.
- Konkurrenskraftiga villkor i form av lön, semester, friskvård och andra förmåner.
- En hybrid arbetsmodell som ger dig flexibilitet att arbeta från både ett av våra state-of-the-art kontor samt hemifrån.
- En utmaning som inte bara lovar att låsa upp din framtid och pusha dig framåt, men som också möjliggör ett väsentligt och samhällskritiskt arbete.
Ansökan
Vi kommer löpande att utvärdera ansökningar och kalla till intervju. Dröj därmed inte med att skicka in dina ansökan redan idag, eller vid frågor kontakta:
Silje Leira,
Business Area Director HRM • HRM Director
silje.leira@visma.com
Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att välkomna dig till vårt team!
Visma Enterprise AB / Visma
FöretagVisma Enterprise AB / Visma