CompuGroup Medical
Säljkoordinator
Om jobbet
Vi söker nu en proaktiv Säljkoordinator som vill vara med på en resa mot framtidens e-hälsolösningar.
Som säljkoordinator hos oss kommer du att spela en central roll i vår sälj- och marknadsavdelning. Du kommer att vara en nyckelperson i administrationen av säljarbetet och bidra till att optimera våra processer och kundrelationer.
Exempel på arbetsuppgifter:
Om dig:
Vi söker dig som är proaktiv, initiativtagande och har en passion för att förbättra processer. Du trivs i en dynamisk miljö där samarbete och driv är centrala för framgång. Du har en stark kommunikationsförmåga och en serviceinriktad attityd som hjälper dig att leverera en hög kundupplevelse.
Kvalifikationer:
Vi erbjuder:
Hos oss får du möjlighet att jobba tillsammans med ett engagerat team där alla arbetar mot samma mål - att bidra till en bättre och mer effektiv vård.
Tjänsten är placerad i Stockholm-Solna, med ett hybridupplägg som inkluderar tre dagar på kontoret och två dagar på distans per vecka.
Vi erbjuder dig:
Ansökan
Vi hanterar ansökningar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Tillträde sker enligt överenskommelse. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta rekryterare Karin Bogren på karin.bogren@partner.cgm.com.
Vår rekryteringsprocess
Första steget är ett kortare videosamtal med vår rekryterare där vi berättar mer om tjänsten och lär känna dig bättre. Därefter följer intervjuer med din framtida chef och kollegor. Om du går vidare till slutskedet av processen kommer vi att be om referenser samt genomföra en bakgrundskontroll innan vi erbjuder dig en anställning.
Vi ser fram emot att lära känna dig!
CGMs vision "Synchronizing healthcare" genomsyrar allt vårt arbete. Vi är marknadsledande leverantör av IT-lösningar och kommunikationstjänster inom hälso- och sjukvård, social omsorg, företagshälsovård, barn- och elevhälsovård samt kliniska laboratorium i Sverige. Vår drivkraft är att göra nytta för patienten via våra e-hälsolösningar. Behovet av nya lösningar är under ständig utveckling, vilket ställer höga krav på oss som leverantör. Tillsammans med våra kunder är vi starkt engagerade i att förverkliga Sveriges e-hälsovision om att bli bäst i världen på att använda digitaliseringens och e-hälsans möjligheter.
Som säljkoordinator hos oss kommer du att spela en central roll i vår sälj- och marknadsavdelning. Du kommer att vara en nyckelperson i administrationen av säljarbetet och bidra till att optimera våra processer och kundrelationer.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Säljadministration och hantering av CRM-system.
- Ta emot och hantera inkommande förfrågningar via mail och telefon.
- Skapa och skicka enklare offerter till kunder.
- Följa upp sälj- och marknadsaktiviteter samt rapportering.
- Ringa kunder för att boka möten och upprätthålla kontakt.
- Vårda och utveckla relationer med våra befintliga kunder.
Om dig:
Vi söker dig som är proaktiv, initiativtagande och har en passion för att förbättra processer. Du trivs i en dynamisk miljö där samarbete och driv är centrala för framgång. Du har en stark kommunikationsförmåga och en serviceinriktad attityd som hjälper dig att leverera en hög kundupplevelse.
Kvalifikationer:
- Erfarenhet av att arbeta med CRM-system.
- Tidigare erfarenhet av säljadministration och sälj- och marknadskoordinering, gärna inom medtech-industrin.
- Förmåga att arbeta självständigt såväl som i team.
- Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.
- Erfarenhet av rapportbearbetning i Excel är meriterande.
Vi erbjuder:
Hos oss får du möjlighet att jobba tillsammans med ett engagerat team där alla arbetar mot samma mål - att bidra till en bättre och mer effektiv vård.
Tjänsten är placerad i Stockholm-Solna, med ett hybridupplägg som inkluderar tre dagar på kontoret och två dagar på distans per vecka.
Vi erbjuder dig:
- En dynamisk och innovativ arbetsmiljö
- Arbetsplats i moderna lokaler i Solna
- Hybrid-upplägg med möjlighet till distansarbete
- Konkurrenskraftig lön och förmåner
- Generöst friskvårdsbidrag och en friskvårdstimme i veckan
- Tillsvidareanställning, heltid
- Kollektivavtal
Ansökan
Vi hanterar ansökningar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Tillträde sker enligt överenskommelse. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta rekryterare Karin Bogren på karin.bogren@partner.cgm.com.
Vår rekryteringsprocess
Första steget är ett kortare videosamtal med vår rekryterare där vi berättar mer om tjänsten och lär känna dig bättre. Därefter följer intervjuer med din framtida chef och kollegor. Om du går vidare till slutskedet av processen kommer vi att be om referenser samt genomföra en bakgrundskontroll innan vi erbjuder dig en anställning.
Vi ser fram emot att lära känna dig!
CGMs vision "Synchronizing healthcare" genomsyrar allt vårt arbete. Vi är marknadsledande leverantör av IT-lösningar och kommunikationstjänster inom hälso- och sjukvård, social omsorg, företagshälsovård, barn- och elevhälsovård samt kliniska laboratorium i Sverige. Vår drivkraft är att göra nytta för patienten via våra e-hälsolösningar. Behovet av nya lösningar är under ständig utveckling, vilket ställer höga krav på oss som leverantör. Tillsammans med våra kunder är vi starkt engagerade i att förverkliga Sveriges e-hälsovision om att bli bäst i världen på att använda digitaliseringens och e-hälsans möjligheter.
CompuGroup Medical
FöretagCompuGroup Medical