
Om jobbet
Vill du ha en roll där struktur, service och samarbete står i centrum? Trivs du med att hålla ihop trådarna, skapa ordning i vardagen och vara den som får allt att flyta smidigt bakom kulisserna? Då är det här tjänsten för dig!
Hos oss får du möjlighet att vara en nyckelperson som ser till att både människor och processer fungerar som bäst. Du arbetar nära verksamheten och är med och skapar en arbetsmiljö där alla kan fokusera på det de gör bäst - tack vare din struktur, noggrannhet och ditt lösningsfokus.
Om rollen
Som Sales and administrative coordinator blir du den centrala länken mellan säljteamet, ledningen och övriga avdelningar. Du säkerställer att våra interna processer flyter på smidigt och i linje med företagets riktlinjer och DNA . Du har ett öga för detaljer och dokumenterar viktiga aktiviteter i vardagen, alltid med fokus på struktur, samarbete och kvalitet.
Dina huvudsakliga ansvarsområden
Vi söker dig som
Vi erbjuder
Om oss
Verisure är en ledande aktör på marknaden för professionellt övervakade larm och trygghetslösningar, med över 5, 6 miljoner kunder i 17 länder. Vi strävar efter att skydda det som betyder mest - dygnet runt, året om.
Rollen är placerad på vårt kontor i Solna. I ntervjuer kommer ske löpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Startdatum enl. ö verenskommelse. För anställning i ett auktoriserat bevakningsföretag krävs godkännande från Länsstyrelsen. Vi tillämpar provtjänstgöring de första 6 månaderna av anställningsperioden.
Sista ansökningsdag är 2025-05 - 30 . Urval sker löpande så ta chansen och skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi tar inte emot ansökningar via mail på grund av GDPR.
Under rekryteringsprocessen har vi utdrag ur belastningsregistret och gör en kreditupplysning.
Har du frågor om tjänsten kontakta
Norea Melandsö , Recruitment Specialist norea.melandso@verisure.se eller Rekryterande Chef Abraham Jabbour Head of Team Verisure abraham.jabbour@verisure.se
Hos oss får du möjlighet att vara en nyckelperson som ser till att både människor och processer fungerar som bäst. Du arbetar nära verksamheten och är med och skapar en arbetsmiljö där alla kan fokusera på det de gör bäst - tack vare din struktur, noggrannhet och ditt lösningsfokus.
Om rollen
Som Sales and administrative coordinator blir du den centrala länken mellan säljteamet, ledningen och övriga avdelningar. Du säkerställer att våra interna processer flyter på smidigt och i linje med företagets riktlinjer och DNA . Du har ett öga för detaljer och dokumenterar viktiga aktiviteter i vardagen, alltid med fokus på struktur, samarbete och kvalitet.
Dina huvudsakliga ansvarsområden
Nyanställning & Exit: Samarbeta nära med rekryterande chefer för att ge nya medarbetare en positiv start, samtidigt som du stöttar vid avslut av anställningar på ett omsorgs fullt och varumärkesstärkande sätt.
Lagerhantering: Ansvara för inventering, returer och samarbeta tätt med andra avdelningar för att säkerställa effektiv lagerlogistik.
Klädbeställningar: Se till att vi alltid har rätt arbetskläder i rätt mängd - både genom lagerhållning och nybeställningar vid behov.
Bilkoordinering: Stötta våra säljare med hantering av tjänstebilar - exempelvis bokning av service, däckbyten och övrigt underhåll.
Säkerställa att kontoret alltid är fräscht, välkomnande och representativt
Förbereda och duka upp inför större interna och externa möten
Ha ansvar för våra gemensamma ytor och se till att de hålls i toppskick
Boka resor för teamet vid behov
Koordinera våra större kickoffs, inklusive logistik, bokningar och kommunikation
Vi söker dig som
Är strukturerad, självgående och gillar att arbeta i en bred och varierad roll
Har lätt för att kommunicera och bygga relationer internt
Är lösningsorienterad och trivs med att ha många bollar i luften
Har tidigare erfarenhet från en koordinerande /serviceinriktad roll - gärna inom försäljning, HR , serviceindustrin eller administration
Du har god vana att arbeta i Microsoft Office-paketet och använder verktyg som Outlook, Excel, Word och PowerPoint på ett effektivt och strukturerat sätt i ditt dagliga arbete
Har B-körkort , då resor i tjänsten kan förekomma
Vi erbjuder
En nyckelroll i ett engagerat och drivande team
Möjligheten att påverka och förbättra våra interna processer
En dynamisk arbetsmiljö där din insats gör verklig skillnad
Goda möjligheter till utveckling i ett växande företag
Frisvårdsbidrag á 4000 kronor
30 dagars semester
Om oss
Verisure är en ledande aktör på marknaden för professionellt övervakade larm och trygghetslösningar, med över 5, 6 miljoner kunder i 17 länder. Vi strävar efter att skydda det som betyder mest - dygnet runt, året om.
Rollen är placerad på vårt kontor i Solna. I ntervjuer kommer ske löpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Startdatum enl. ö verenskommelse. För anställning i ett auktoriserat bevakningsföretag krävs godkännande från Länsstyrelsen. Vi tillämpar provtjänstgöring de första 6 månaderna av anställningsperioden.
Sista ansökningsdag är 2025-05 - 30 . Urval sker löpande så ta chansen och skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi tar inte emot ansökningar via mail på grund av GDPR.
Under rekryteringsprocessen har vi utdrag ur belastningsregistret och gör en kreditupplysning.
Har du frågor om tjänsten kontakta
Norea Melandsö , Recruitment Specialist norea.melandso@verisure.se eller Rekryterande Chef Abraham Jabbour Head of Team Verisure abraham.jabbour@verisure.se
Verisure
FöretagVerisure
Visa alla jobb för Verisure