Om jobbet
Vill du ta nästa steg i karriären och vara med och bygga vidare på ett växande företag? Hemtrevligt söker nu en driven och engagerad planerare med helhetsansvar för en del av vår verksamhet i Skaraborg.Om rollen
Som planerare hos Hemtrevligt har du en central roll i verksamheten och är en riktig spindel i nätet. Du ansvarar för att planera och optimera personalens scheman, ha löpande personal och kundkontakt. Rollen innebär även ansvar för försäljning mot kund, kvalitetssäkring av våra tjänster samt ett tydligt och närvarande ledarskap.
Du har det övergripande ansvaret för en del av vår verksamhet i hela Skaraborg och kommer därför att finnas på plats på samtliga våra kontor i området, Falköping, Lidköping och Skövde.
Dina arbetsuppgifter
Planering och schemaläggning av personal
Daglig personalkontakt och ett närvarande ledarskap
Kundkontakt och försäljning med starkt servicefokus
Säkerställa hög kvalitet och kundnöjdhet i våra tjänster
Vara drivande i utvecklingen av våra engångstjänster
Fungera som navet mellan kund, personal och organisation
Vem är du?
Vi söker dig som:
Har ett stort kundfokus och är mycket serviceminded
Har ett starkt eget driv och är framåt
Trivs i en ledande roll med mycket ansvar
Är strukturerad, lösningsorienterad och kommunikativ
Vill utvecklas vidare och ta nästa steg i din karriär
Gillar att arbeta i ett högt tempo och bygga verksamhet
Tidigare erfarenhet av planering, ledarskap, service eller försäljning är meriterande, men din inställning och vilja att skapa nöjda kunder är det viktigaste.
Vi erbjuder
En utvecklande tjänst med stort eget ansvar
Möjlighet att påverka och vara med och bygga vidare på verksamheten
Arbete endast vardagar - inga kvällar eller helger
En viktig nyckelroll i ett växande och engagerat team
Låter detta som något för dig? Då ser vi fram emot din ansökan och att välkomna dig till Hemtrevligt! 🌟 Obs! Tjänsten tillsätts löpande.
Hemtrevligt i Skaraborg AB
FöretagHemtrevligt i Skaraborg AB
Visa alla jobb för Hemtrevligt i Skaraborg AB

