Office Coordinator

OmrådeStockholm
Publicerad2025-07-17
Ansök senastÖppet tills vidare

Om jobbet

Trivs du i en arbetsmiljö i förändring och i en roll där du får kombinera service, struktur och praktiskt stöd i vardagen? Hos oss blir du en viktig del av en hjälpsam, engagerad och lösningsfokuserad servicefunktion. Här värdesätts omtanke, samarbete, flexibilitet och arbetsglädje - varje dag.

Om tjänsten
Som Kontorskoordinator är du ofta den första personen våra besökare möter - och en självklar support i vardagen för hela kontoret. Du arbetar tillsammans med dina 3 kollegor i vårt kontorsteam, som ser till att allt från det lilla till det stora på kontoret fungerar smidigt. Oavsett om det handlar om att välkomna gäster, boka mötesrum, stötta med lättare problem med mötesteknik eller fylla på kontorsmaterial, är kontorsgruppen den som får allt att flyta.

Just nu befinner vi oss i en spännande fas. Vi är mitt i ett lokalprojekt där vi formar framtidens kontor för Avanza. Det innebär förändring, utveckling och nya arbetssätt - där du som gillar att kavla upp ärmarna, tänka nytt och bidra med lösningar kommer att trivas. I den här rollen är flexibilitet en viktig del av vardagen - och vi tror att du inte bara kan hantera det, utan faktiskt tycker att det är roligt!

Ditt uppdrag innefattar bland annat att:
  • Bemanna receptionen, ta emot besökare och hantera inkommande samtal och post
  • Beställa och underhålla kontorsmaterial, fika/matbeställningar och förbrukningsvaror
  • Koordinera kontakt med externa leverantörer (t.ex. städ, fastighet, teknisk support)
  • Stötta kollegor med enklare IT- och teknikfrågor, som exempelvis mötesrum, mötesteknik eller andra vardagliga behov
  • Delta i vårt pågående lokalprojekt och stötta med praktiska insatser och koordinering där det behövs
  • Driva mindre egna projekt såsom förbättring av våra service, upphandling av leverantörer och förbättra arbetsmiljö
  • Vara en god kommunikatör och ge svar på interna som externa frågor

Du får en viktig roll i att skapa struktur, ordning och en positiv upplevelse - både för medarbetare och besökare.

Vi tror på att göra det svåra enkelt - både för våra kunder och för varandra. Som Kontorskoordinator blir du en nyckelperson i vårt dagliga arbete och en viktig ambassadör av vår unika kultur som gör Avanza till en fantastisk arbetsplats.

Vem vi söker
Vi söker dig med servicekänsla i ryggraden, som håller huvudet kallt när tempot ökar och löser praktiska utmaningar med självständighet och lugn. Du värdesätter samarbete, att bygga goda relationer och är en uppskattad kollega som bidrar till vår kultur med driv för en positiv och välfungerande arbetsmiljö.

Vi tror att du har:
  • Minst 3 års erfarenhet från reception, kontorsservice, kundservice eller administrativa roller
  • Vana att arbeta i miljöer med många kontaktytor och skiftande uppgifter
  • Förmåga att hantera enklare IT- och teknikfrågor
  • God datorvana, gärna med erfarenhet av Google Workspace
  • Mycket god kommunikationsförmåga på både svenska och engelska, i tal och skrift

    Du är en person som ser vad som behöver göras och agerar med både effektivitet och omtanke. Du har ett öga för detaljer och gillar att skapa ordning. Med en kombination av praktiskt handlag och god social förmåga trivs du i en roll där service, struktur och problemlösning går hand i hand.

    Ansökan
    Skicka din ansökan genom att klicka på knappen "Ansök" nedan. Skicka din ansökan senast den10/8.

    Välkommen med din ansökan!

    Erbjudanden från rekryteringsföretag/annonssäljare undanbedes.

    Avanza Bank Holding AB

    FöretagAvanza Bank Holding AB
    Visa alla jobb för Avanza Bank Holding AB