Kundtjänstmedarbetare till offentlig verksamhet

OmrådeSäter
Publicerad2025-03-04
Ansök senast2025-03-07

Om jobbet

Har du minst ett par års erfarenhet av kundtjänst? Då kan det här vara något för dig!

Om tjänsten

Som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med hanteringen av inkommande ärenden via telefon, samt digitala e-tjänster och ärendesystem. Du kommer att få vara behjälplig och svara på frågor samt hantera eventuella synpunkter som inkommer. Arbetet är på heltid och arbetstiden är dagtid.

I den här roll kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

- Besvara frågor via telefon.

- Hantera ärenden i digitalt ärendesystem & e-tjänster

- Administrera inkommande felanmälningar & andra ärenden.

Tjänsten som kundtjänstmedarbetare är ett konsultuppdrag på heltid, med start i april fram tom oktober.

Arbetet sker på plats, med möjlighet till distansarbete till viss del.

Om dig

Vi söker dig som har minst två års erfarenhet av kundstjänstarbete, du har goda kunskaper i officepaketet samt vana av något felanmälningssystem. Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift.

Vidare ser vi att du som person är serviceinriktad, noggrann, och har ett gott bemötande.

Viktigt för tjänsten är:

- Minst 2 års erfarenhet av kundtjänstarbete.

- Goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift.

- Goda kunskaper i officepaketet.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen

att kontakta ansvarig rekryterare:

Hans Hedback via hans.hedback@adecco.se alt. Linnéa Strandh via linnea.strandh@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Adecco Sweden Aktiebolag

FöretagAdecco Sweden Aktiebolag
Visa alla jobb för Adecco Sweden Aktiebolag