Kundtjänstmedarbetare med ansvar för tygprovsutskick
Om jobbet
Kundtjänstmedarbetare med ansvar för tygprovsutskick
MaxGardiner söker en serviceinriktad och strukturerad kundtjänstmedarbetare till vårt team i Stockholm. I denna roll får du kombinera kundkontakt med praktiska och administrativa uppgifter och bli en viktig del av vår dagliga verksamhet.
Om tjänsten
Som kundtjänstmedarbetare hos MaxGardiner ansvarar du för att ge snabb och professionell service till våra kunder via telefon, mejl och chatt. Du har även huvudansvar för hantering och utskick av tygprover – en viktig del av vår kundupplevelse. Rollen är varierad och passar dig som trivs med att arbeta brett och ta eget ansvar i en mindre organisation.
Du kommer bland annat att:
Besvara kundförfrågningar via telefon, e-post och chatt
Ansvara för tygprovsutskick: hantering, paketering och registrering
Utföra administrativa kontorsuppgifter såsom posthantering, inköp och lagerstöd
Vem vi söker
Vi söker dig som:
Är självgående och tar egna initiativ
Arbetar strukturerat och är noggrann i detaljer
Har god kommunikativ förmåga och ett professionellt bemötande
Trivs med att arbeta i en liten, dynamisk organisation där man hjälps åt och har varierande arbetsuppgifter
Tidigare erfarenhet av kundtjänst, administration eller logistik är meriterande men inte ett krav – vi lägger stor vikt vid personlighet och engagemang.
Vi erbjuder
En flexibel och varierad roll med stort eget ansvar
Möjlighet att påverka och utveckla arbetssätt och rutiner
En familjär och trivsam arbetsmiljö i ett växande företag
Tillsvidareanställning på heltid, med start enligt överenskommelse
Placering på vårt kontor i Stockholm
Ansökan
Välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Vi går igenom ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.