Carlsbergg

Kundtjänstmedarbetare - Huvudansvar Konsumentservice

OmrådeFalkenberg
Publicerad2025-06-25
Ansök senast2025-08-21

Om jobbet

Vill du vara ansiktet utåt för ett företag som sätter kundupplevelsen i fokus? Har du ett genuint intresse för service, kommunikation och förbättringsarbete? Då kan detta vara rätt roll för dig!

Om rollen

Som kundtjänstmedarbetare med huvudansvar för Konsumentservice kommer du att spela en nyckelroll i att skapa en förstklassig upplevelse för våra konsumenter. Du är ofta den första kontakten med företaget och ansvarar för att varje interaktion präglas av professionalism, empati och engagemang.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
  • Hantera konsumentförfrågningar via telefon och e-post
  • Ta emot och behandla reklamationer
  • Samla in och rapportera kundfeedback
  • Aktivt uppdatera och moderera våra konsumentforum
  • Samarbeta med interna avdelningar för att optimera kundresan
  • Driva förbättringsinitiativ inom Konsumentservice
  • Utföra övriga uppgifter kopplade till kundtjänst

Vem är du?

Vi söker dig som har:
  • Mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift (Svenska och Engelska - krav)
  • En serviceinriktad, lösningsfokuserad och positiv inställning
  • Förmåga att bemöta olika typer av konsumenter på ett professionellt sätt
  • Erfarenhet av tidigare serviceyrken med kundkontakt
  • Ett engagemang för att utveckla och förbättra arbetssätt och rutiner

Ansökan:

Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt, sista ansökningsdag är den 22 juli, och vi strävar efter att återkoppla så snart som möjligt. Observera dock att det kan bli ett uppehåll i rekryteringsprocessen på grund av sommarsemestern. Vi uppskattar din förståelse och ditt tålamod.

Varför ska du välja Carlsberg?

Carlsberg Sverige är ett av landets mest välkända dryckesföretag med över 50 egna varumärken, som Falcon, Carlsberg, Eriksberg, Ramlösa, Festis, Somersby och Pepsi. Som en del av Carlsberg Group med över 40 000 anställda, får du möjlighet att utvecklas i en internationell miljö där både lokala och globala perspektiv är viktiga.

På Carlsberg tror vi på Growth Culture - en kultur som genomsyras av positiv energi, empati och starkt konsumentfokus. Vi fattar snabba beslut för att kunna förändra och förbättra, samtidigt som vi alltid håller hög kvalitet. Hos oss får du möjligheten att växa i en dynamisk och stödjande miljö där varje individs utveckling är viktig. Vi stärker varandra för att nå vår fulla potential och tillsammans brygger vi för en bättre dag och morgondag.

Carlsberg Group: Brewing for a better today and tomorrow

For us success has always been in the diverse mix of our people, our beers and our brands. At Carlsberg, we want to recruit and develop people with a global mindset, cultural understanding, and international experience to ensure that our organization stays agile, inclusive and prepared for future growth. Only by acknowledging and harvesting from different perspectives and experiences, will we gain competitive advantage and leverage the effect of diversity for business growth. Carlsberg aims to create equal access to opportunity regardless of social identity, and we encourage everyone to apply regardless of gender, nationality, race, religion or any other characteristics protected by law.

Carlsbergg

FöretagCarlsbergg