Om jobbet
Kundtjänst medarbetare sökes - EkoStenEts AB
Vi på EkoStenEts AB söker nu en engagerad kundtjänst medarbetare till vårt team! Är du serviceinriktad, noggrann och trivs med kundkontakt? Vill du arbeta i en dynamisk miljö inom byggbranschen? Då kan det här vara rätt tjänst för dig!
Om tjänstern:
Kundtjänst & Projekt uppföljning:
Ta emot samtal och e-post från kunder.
Besvara frågor om byggprojekt, offerter och pågående arbeten.
Hantera kund ärenden och säkerställa hög kund nöjdhet.
Samordna och följa upp service ärenden samt reklamationer.
Offert & Administrativt arbete:
Skapa, skicka och följa upp offerter till kunder.
Hantera inkommande kund förfrågningar och anpassa lösningar efter kundens behov.
Samarbeta med projektledare och bygg team för att säkerställa smidig kommunikation.
Administrera kund uppgifter och projektinformation i våra system.
Vi söker dig som:
✔ Har tidigare erfarenhet av kundservice, administration eller arbete inom byggbranschen.
✔ Är strukturerad och noggrann med god problemlösningsförmåga.
✔ Är serviceinriktad och trivs med att arbeta med människor.
✔ Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.
✔ Har god datorvana och kan arbeta med Office-paketet (Excel, Word, Outlook).
✔ Erfarenhet av offertarbete, byggadministration eller försäljning är meriterande men inget krav.
Vi erbjuder:
En spännande roll i ett växande byggföretag.
Möjlighet att utvecklas och ta eget ansvar.
Trevligt arbetsklimat med engagerade kollegor.
Fast lön med goda möjligheter till utveckling.
Ansökan:
Skicka din ansökan med CV och ett kort personligt brev till jobb@ekostenets.se
Vid frågor, kontakta oss på 08-29 27 59
Hemsida: https://www.ekostenets.se
Vi ser fram emot din ansökan!
Vi på EkoStenEts AB söker nu en engagerad kundtjänst medarbetare till vårt team! Är du serviceinriktad, noggrann och trivs med kundkontakt? Vill du arbeta i en dynamisk miljö inom byggbranschen? Då kan det här vara rätt tjänst för dig!
Om tjänstern:
Kundtjänst & Projekt uppföljning:
Ta emot samtal och e-post från kunder.
Besvara frågor om byggprojekt, offerter och pågående arbeten.
Hantera kund ärenden och säkerställa hög kund nöjdhet.
Samordna och följa upp service ärenden samt reklamationer.
Offert & Administrativt arbete:
Skapa, skicka och följa upp offerter till kunder.
Hantera inkommande kund förfrågningar och anpassa lösningar efter kundens behov.
Samarbeta med projektledare och bygg team för att säkerställa smidig kommunikation.
Administrera kund uppgifter och projektinformation i våra system.
Vi söker dig som:
✔ Har tidigare erfarenhet av kundservice, administration eller arbete inom byggbranschen.
✔ Är strukturerad och noggrann med god problemlösningsförmåga.
✔ Är serviceinriktad och trivs med att arbeta med människor.
✔ Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.
✔ Har god datorvana och kan arbeta med Office-paketet (Excel, Word, Outlook).
✔ Erfarenhet av offertarbete, byggadministration eller försäljning är meriterande men inget krav.
Vi erbjuder:
En spännande roll i ett växande byggföretag.
Möjlighet att utvecklas och ta eget ansvar.
Trevligt arbetsklimat med engagerade kollegor.
Fast lön med goda möjligheter till utveckling.
Ansökan:
Skicka din ansökan med CV och ett kort personligt brev till jobb@ekostenets.se
Vid frågor, kontakta oss på 08-29 27 59
Hemsida: https://www.ekostenets.se
Vi ser fram emot din ansökan!
EkoStenEts AB
FöretagEkoStenEts AB
Sök efter fler liknande jobb
StockholmAdministrationCustomer service specialistCustomer success specialistKundcentermedarbetareKundsupportKundtjänstmedarbetareKundservicemedarbetareKundvärdCustomer serviceBesöksansvarigKundtjänstClient Support SpecialistCustomer Support SpecialistHelp DeskService DeskKundsupportspecialistCustomer support