Om jobbet
Catell är ett svenskägt företag med ca 12 anställda. Företaget grundades 2009 och bedriver import och försäljning av produkter mot sjukvården. Catell erbjuder produkter avsedda för handterapi.
Läs gärna mer om oss på www.catell.se
Är du en serviceinriktad och lösningsorienterad person som trivs med både kundkontakter och ekonomiuppgifter? Då kan du vara vår nya kollega!
Vi söker nu en medarbetare till vårt team som ska kunna hantera en del ekonomiadministration vid sidan om uppdraget i kundsupport. På Catell får du en viktig roll i att skapa en positiv kundupplevelse.
Dina arbetsuppgifter
Hantera förfrågningar och beställningar genom att ta emot och svara på inkommande samtal, e-post och andra meddelanden från kunder
Administrera kundärenden
Vägleda och ge support kring Catells produkter
Hålla kundinformation uppdaterad i företagets affärs- och CRM-system
Hantera leverantörs- och kundreskontra
Sammanställa statistik
Din profil
Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och som trivs med att arbeta i team. Du kan prioritera och har förmåga att hantera olika grader av arbetsbelastning.
Din erfarenhet
Erfarenhet av kundsupport eller motsvarande roll med kundkontakter
God kommunikationsförmåga med en serviceinriktad attityd
Mycket god vana av leverantörs- och kundreskontraadministration
Utmärkta kunskaper i Excel för statistikbearbetning
Förmåga att använda de vanligaste programmen i Office-paketet
Mycket goda kunskaper i svenska och grundläggande kunskaper i engelska. Både i tal och skrift
Lätt för att sätta dig in i nya system. Erfarenhet av Visma är meriterande
Hos oss får du arbeta i ett engagerat team där alla hjälps åt.
Tjänsten är heltid och är placerad på vårt kontor i Älta.
Varmt välkommen med din ansökan!
