Sk International AB

Kundsupport & Administrativ Assistent till E-handelsföretag

OmrådeGöteborg
Publicerad2025-02-07
Ansök senast2025-03-09

Om jobbet

SK International AB befinner sig i en expansiv tillväxtfas och söker därför förstärkning till vårt team. Vi har arbetat med e-handel sedan 2010 och byggt en stark grund för framgång genom strategisk marknadsföring, datadrivna beslut och ett stort engagemang för kvalitet. Nu satsar vi vidare för att växa ännu mer inom den digitala handelssektorn.

Vi söker en driven och serviceinriktad person för att stärka vårt team! Som kundsupport & administrativ assistent blir du en nyckelperson i vår verksamhet, där du både hanterar kundkontakter och stöttar VD med administrativa uppgifter.

Dina arbetsuppgifter:

Besvara kundförfrågningar via e-post och telefon

Hantera order- och returärenden samt lösa kundproblem på ett professionellt sätt

Administrativt arbete kopplat till vår e-handel

Assistera VD med varierande uppgifter, exempelvis research, dokumentation och planering

Vi söker dig som:

Har erfarenhet av kundsupport och administration (meriterande men ej krav)

Är serviceinriktad, lösningsfokuserad och har en professionell kommunikationsstil

Är strukturerad, självgående och noggrann

Behärskar svenska och engelska i tal och skrift

Har god datorvana och lätt för att lära dig nya system

Vi erbjuder:

En dynamisk och spännande arbetsmiljö inom e-handel

Möjlighet att utvecklas och ta mer ansvar över tid

Ett team med högt engagemang och entreprenörsanda

Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag!

Sk International AB

FöretagSk International AB