Kundservicemedarbetare till trevlig kund i Malmö
Om jobbet
Om tjänstenI denna roll blir du en del av kundens serviceavdelning och arbetar med att gehögklassig servicevia telefon, e-post och chatt. En del i rollen är att besvara inkommande frågor, hantera ärenden och säkerställa att kunderna får den hjälp de behöver. En annan del i rollen är att ringa upp kunderna för att förklara att de framöver i stället för att kontakta teknikerna direkt ska lägga ett ärende i kundportalen eller kontakta kundsupport. Vill kund ha direktkontakt med en tekniker finns det en tjänst för det och då kan man boka in att en säljare ringer upp kund för att ta den dialogen vidare.
Vår kund värdesätterengagemang, kvalitet och kundfokus, och du blir en viktig del av deras team.
Du kommer att ha din anställning hos oss på Manpower men tillbringa dina arbetsdagar på plats ute hos vår kund på deras nya och fina kontor. Uppdraget startar med eninledande period på 6 månader, men om allt fungerar bra finns goda möjligheter tillförlängningoch även möjlighet till anställning hos kunden på sikt.
Vi söker dig som:
- Tidigare arbetat i en roll med kundservice och merförsäljning och där administration i olika affärssystem varit en stor del av arbetet.
- Är kommunikativ, lösningsorienterad och trivs med att hjälpa andra.
- Har god datorvana och snabbt kan sätta dig in i nya system.
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
- Gillar att ha datorn och telefonen som sina främsta arbetsredskap.
- Är noggrann i ditt arbete så att ordrar blir rätt och teknikerna får korrekt information.
Meriterande:
- Erfarenhet av att tidigare ha arbetat i SAP
Övrig information
Vi tillämparlöpande urval, vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vänta därför inte med din ansökan!
Låter detta som något för dig?
Skicka in din ansökan redan idag - vi ser fram emot att höra från dig!
Manpower AB
FöretagManpower AB
Visa alla jobb för Manpower AB




