Bravura

Kundservice- och administrativ koordinator

Publicerad2025-11-13
Ansök senastÖppet tills vidare

Om jobbet

Vill du ha ett omväxlande arbete där du får kombinera service, administration och problemlösning? Vi söker dig som har erfarenhet av kundservice och administration och som trivs med att skapa ordning och reda, gillar att hjälpa andra och är nyfiken på nya arbetssätt. Välkommen med din ansökan!

Om tjänsten

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos vår kund.

Om företaget

Mer information om företaget ges vid kontakt med Bravura.

Du erbjuds:
En trygg arbetsgivare med lång erfarenhet inom entreprenad och skötsel.
Varierande arbetsuppgifter där du får utvecklas och påverka.
En kultur som präglas av ansvarstagande, kvalitet och engagemang.

Arbetsuppgifter

Tjänsten innebär en viktig roll i vår kunds driftsentreprenad, där du stöttar verksamheten och interna team. Du bidrar till effektiva processer och digitala arbetssätt samtidigt som du säkerställer att kundärenden hanteras professionellt och strukturerat. I praktiken innebär det att du tar emot och följer upp ärenden via ett digitalt system, sköter administrativa uppgifter som fakturaunderlag och inköp samt stöttar med enklare ekonomiadministration. Du blir också en viktig del i utvecklingen av nya rutiner och verktyg.

Hantera kundservice och ärendehantering i digitala system, inklusive uppföljning och dokumentation
Sköta administrativa uppgifter som fakturering, inköp och stöd vid ekonomiadministration
Bidra till implementering av nya digitala verktyg och arbetssätt

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Erfarenhet av kundservice och administrativt arbete, gärna med inslag av ärendehantering
God systemvana och intresse för digitala verktyg; erfarenhet av ärendehanteringssystem är ett plus
Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift
Meriterande: erfarenhet av enklare ekonomiadministration (fakturaunderlag, reskontra) och inköp

Vi söker dig som är positiv, serviceinriktad och strukturerad, med en naturlig känsla för ordning och kvalitet. Du har lätt för att samarbeta och kommunicera, samtidigt som du kan ta egna initiativ och arbeta självständigt när det behövs. Rollen kräver flexibilitet och problemlösningsförmåga, då arbetsdagen kan innehålla snabba förändringar.

Övrig information

Start: Omgående
Plats: Helsingborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.

Välkommen med din ansökan!

Bravura

FöretagBravura