Fresh Home AB

Kundansvarig

OmrådeSundbyberg
Publicerad2025-06-11
Ansök senast2025-07-11

Om jobbet

Fresh Home AB söker en administrativ medarbetare till vårt kontor i Stockholm!

Vi söker en noggrann, punktlig och ansvarsfull person som trivs med att arbeta i team.

I rollen kommer du att ansvara för:

Kundkontakt gällande offertförfrågningar, klagomål, skador och ändringar

Planering och genomförande av kundmöten

Framtagning av offerter

Arbete i systemen TimeWave och Fortnox

Schemaläggning av personal

Introduktion av nyanställda hos kunder

Genomförande av städutbildningar

Vi söker dig som:

Behärskar svenska och engelska på en kommunikativ nivå (både i tal och skrift)

Har B-körkort

Är självgående, strukturerad och serviceinriktad

Trivs i en dynamisk arbetsmiljö

Är du den vi söker?

Skicka din ansökan till info@freshhomeab.se

vi ser fram emot att höra från dig!

Öppen för alla

Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Fresh Home AB

FöretagFresh Home AB