Personal Roslagen AB

Kundadministratör med ekonomikunskap

OmrådeSollentuna
Publicerad2025-11-26
Ansök senast2025-12-26

Om jobbet

Vi söker nu en lättsam, trevlig kundadministratör för uthyrning till ett av våra kundföretag i Sollentuna. Arbetsstart är så fort som möjligt, uppdraget pågår ca 6 månader. Det är mycket möjlighet att tjänsten kommer kunna leda till en tillsvidareanställning på sikt. Tjänsten är på heltid.

Det är en kundservice- och administrativ roll med tydlig inriktning mot fakturering och kundreskontra.

Du kommer att ha kundkontakt via telefon och mejl, med fokus på professionellt bemötande

Hantera fakturafrågor, betalningsplaner och enklare ekonomiska avstämningar

Registrera och uppdatera kunduppgifter i aktuella system

Dokumentera och göra ärendehanteringar enligt interna rutiner

Avvikelsehantering och rapportering av förbättringsförslag

Samarbeta med kollegor för att säkerställa en smidig kundprocess

Du bör ha tidigare erfarenhet av ekonomiarbete, ha ett utpräglat servicetänk med en positiv attityd och är allmänt lättsam och social. Vi ser helst att du har tidigare erfarenhet från tekniskt orienterad bransch. Du bör ha god datorvana (Office 365), samt god kunskap om GDPR. Ett plus är om du har tidigare erfarenhet av CRM-systemet Lime och debiteringssystemen BFUS och Probill.

Som person behöver du ha mycket god kommunikativ förmåga, vara noggrann, serviceinriktad och värderar lojalitet högt. Svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav.

Du är hjärtligt välkommen med din ansökan till denna spännande tjänst! Intervjuer sker fortlöpande varför vi gärna ser att just Du söker till oss idag!

Personal Roslagen AB

FöretagPersonal Roslagen AB

Sök efter fler liknande jobb

Liknande jobb

Ekonomi- och försäkringsadministratör till DSS Hälsa

Forsikringsselskabet Dansk Sundhedssikring A/S

Stockholm28/11 - 27/12
Rekommenderat