Koordinator med säljbakgrund till Veterankraft i Östersund!

OmrådeÖstersund
Publicerad2025-11-11
Ansök senast2025-11-30

Om jobbet

Är du en strukturerad och serviceinriktad person med en passion för att skapa långsiktiga kundrelationer och säkerställa att rätt person hamnar på rätt plats? Vi söker nu en säljande koordinator som vill vara med och driva verksamheten inom vårt lokala affärsområde. Om det låter intressant - läs mer nedan!

Vad gör en Koordinator?

I rollen som Koordinator blir du en viktig del i vårt team. Du kommer att arbeta med sälj, där du aktivt bidrar till att hitta nya uppdrag och utveckla kundrelationer. Du kommer att ha ett tätt samarbete med både kunder och medarbetare för att säkerställa att kundernas behov möts på bästa sätt genom att matcha rätt Veteran med rätt uppdrag. Här får du möjligheten att bidra till att upprätthålla en hög nivå av kundnöjdhet och skapa engagemang bland våra medarbetare! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär därmed att du kommer att:

Arbeta aktivt för att bygga kundbasen genom försäljning och affärsutveckling

Bygga och utöka Veteranbanken genom rekrytering och anställningar

Hålla introduktion och utbildning av nya Veteraner

Hantera inkommande förfrågningar från kunder och matcha rätt Veteran till uppdrag

Samordna tidrapportering och annan administrativ hantering

Delta i event och arrangemang som veteranträffar och mässor

Vem är vår nästa Koordinator?

Vi söker dig som är mycket strukturerad, har lätt att skapa ordning och trivs med att arbeta metodiskt. Det är dessutom meriterande om du är digitalt bekväm, då arbetet innebär att hantera flera system och digitala verktyg i det dagliga arbetet. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta i en bred och tempofylld roll där du får möjlighet att hantera flera arbetsuppgifter parallellt, gärna inom försäljning, rekrytering eller bemanning. Du har god systemvana och trivs i en roll där telefonkontakt med kunder och medarbetare är en viktig del av vardagen. Har du tidigare erfarenhet från rut- eller rottjänster är det meriterande. För att summera ser vi att du:

Har erfarenhet av försäljning och kundkontakt

Gillar att kommunicera via telefon och bygga relationer

Har god systemvana (CRM, Office-paketet etc)

Är noggrann, strukturerad och lösningsorienterad

Är självgående och resultatinriktad

Så, är du vår nästa Koordinator på Veterankraft?

Tjänsten är en heltidstjänst med start enligt överenskommelse. Vi hanterar ansökningarna löpande och likaså intervjuer. Skicka in din ansökan så snart som möjligt!

Har du några frågor angående tjänsten eller vår rekryteringsprocess är du varmt välkommen att kontakta anders.engstrom@veterankraft.se.

Veterankraft AB