Kontorskoordinator (50%)
Om jobbet
Har du ett sinne för service och älskar att skapa trivsel omkring dig?
Vi söker dig som är vår allt-i-allo på kontoret - vår kontorsmusa, problemlösare och glädjespridare! Du gör vårt huvudkontor till den plats alla vill vara på. Du har koll på allt från växel till växter och ser till att vi har en arbetsplats där man tänker: "Här vill jag jobba!"
När det är dags för konferens, möte eller julfirande är du den som fixar allt - från bokningar till specialkost och pynt. Du är helt enkelt vår kontorshjälte!
Dina huvudsakliga ansvarsområden
Din profil
Krav för tjänsten
Om oss
Vi är ett växande företag inom logistikbranschen som gillar att tänka utanför boxen. Här möts du av trevliga kollegor och en företagskultur som värdesätter nytänkande och engagemang. Hos oss får du chansen att växa med företaget och ta dig an större utmaningar i takt med att vi utvecklas.
Låter det som något för dig?
Skicka in din ansökan så snart som möjligt - urval sker löpande!
Berätta gärna varför just vi är rätt för varandra.
Observera att ofullständiga ansökningar inte kommer att behandlas.
Vi undanber oss kontakt från rekryteringsföretag i denna process.
Avdelning Tjänstemän Platser Helsingborg Office Anställningsform Deltid
Vi söker dig som är vår allt-i-allo på kontoret - vår kontorsmusa, problemlösare och glädjespridare! Du gör vårt huvudkontor till den plats alla vill vara på. Du har koll på allt från växel till växter och ser till att vi har en arbetsplats där man tänker: "Här vill jag jobba!"
När det är dags för konferens, möte eller julfirande är du den som fixar allt - från bokningar till specialkost och pynt. Du är helt enkelt vår kontorshjälte!
Dina huvudsakliga ansvarsområden
- Daglig hantering av: växel, post, mail, beställningar, passagesystem och fakturascanning
- Lokalansvar: entré, konferensrum, kontorsytor, inredning, förråd, allmän trivsel, kontakt med städfirma samt beställning av catering och butiksmaterial
- Årsplanering för kontorsaktiviteter: julklappar, semlor, påskägg m.m.
- Planering och bokning av konferenser, månadsmöten, utbildningar, kundbesök och studiebesök
- Administrativt stöd kring säsongsbaserad rekrytering kan förekomma
- Digitalt stöd till våra Area Managers på lokalkontoren - du besöker dem inte, men ser till att de inte glömmer något från julpynt till rutiner
Din profil
- Du är serviceinriktad, kommunikativ och tar egna initiativ
- Du är strukturerad, självgående och har en god administrativ förmåga
- Du behöver inte instruktioner i varje detalj - du ser vad som behöver göras
- Personlig lämplighet är avgörande - vi har goda möjligheter att anpassa tjänsten efter dina förutsättningar. Berätta gärna om eventuella behov i din ansökan!
Krav för tjänsten
- Tidigare erfarenhet av liknande arbete - var tydlig i din ansökan
- Du måste kunna arbeta på plats i Östra Ljungby - hur de 50% fördelas kan diskuteras
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift
- B-körkort
- Referenser från tidigare, liknande arbete
- God datorvana
Om oss
Vi är ett växande företag inom logistikbranschen som gillar att tänka utanför boxen. Här möts du av trevliga kollegor och en företagskultur som värdesätter nytänkande och engagemang. Hos oss får du chansen att växa med företaget och ta dig an större utmaningar i takt med att vi utvecklas.
Låter det som något för dig?
Skicka in din ansökan så snart som möjligt - urval sker löpande!
Berätta gärna varför just vi är rätt för varandra.
Observera att ofullständiga ansökningar inte kommer att behandlas.
Vi undanber oss kontakt från rekryteringsföretag i denna process.
Avdelning Tjänstemän Platser Helsingborg Office Anställningsform Deltid
Boxflow AB
FöretagBoxflow AB
Visa alla jobb för Boxflow AB