Kontorist/administratör till Redgo Småland i Växjö
Om jobbet
Vi söker en kontorist/administratör till Redgo Småland i Växjö
Har du erfarenhet av administration och gillar när det händer mycket? Då kan du vara den vi söker.
Redgo Småland är länets tryggaste kraft på vägarna - men bakom varje hjälte i bärgningsbilen finns en lika viktig hjälte på kontoret. Nu söker vi dig som har tidigare erfarenhet av administrativt arbete, och som vill vara navet i vår vardag i Växjö.
Om rollen
Som administratör hos oss har du en nyckelroll i att hålla ordning, effektivisera flöden och stötta både verksamhet och medarbetare. Du är den som håller ihop trådarna - med både struktur och lösningsfokus.
Du kommer bland annat att arbeta med:
Fakturering och underlagshantering
Kommunikation med samarbetspartners och kunder
Personaladministration
Dokumenthantering och arkivering
Kontorsstöd till verksamhetsledning och fältpersonal
Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
Är noggrann, professionell och självgående
Trivs i en vardag där mycket händer och tempot växlar
Gillar att förbättra rutiner och effektivisera processer
Har god datorvana och lätt att lära dig nya system
Är trygg i både tal och skrift på svenska
Erfarenhet från transport- eller fordonsbranschen är meriterande - men inte ett krav.
Plats & arbetstider
Arbetsort: Växjö
Arbetstider: Dagtid, heltid - vi är öppna för diskussion
Lön: Enligt överenskommelse
Varför Redgo Småland?
Hos oss får du mer än ett jobb - du blir en del av ett team som gör skillnad varje dag. Vi värdesätter lösningsfokus, laganda och ett gott skratt även när det är full fart. Vi tror på ansvar, utveckling och att skapa trygghet - både på vägen och på kontoret.
Är du rätt person?Skicka in din ansökan med CV och ett kort personligt brev så snart som möjligt. Urval sker löpande.
Har du erfarenhet av administration och gillar när det händer mycket? Då kan du vara den vi söker.
Redgo Småland är länets tryggaste kraft på vägarna - men bakom varje hjälte i bärgningsbilen finns en lika viktig hjälte på kontoret. Nu söker vi dig som har tidigare erfarenhet av administrativt arbete, och som vill vara navet i vår vardag i Växjö.
Om rollen
Som administratör hos oss har du en nyckelroll i att hålla ordning, effektivisera flöden och stötta både verksamhet och medarbetare. Du är den som håller ihop trådarna - med både struktur och lösningsfokus.
Du kommer bland annat att arbeta med:
Fakturering och underlagshantering
Kommunikation med samarbetspartners och kunder
Personaladministration
Dokumenthantering och arkivering
Kontorsstöd till verksamhetsledning och fältpersonal
Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
Är noggrann, professionell och självgående
Trivs i en vardag där mycket händer och tempot växlar
Gillar att förbättra rutiner och effektivisera processer
Har god datorvana och lätt att lära dig nya system
Är trygg i både tal och skrift på svenska
Erfarenhet från transport- eller fordonsbranschen är meriterande - men inte ett krav.
Plats & arbetstider
Arbetsort: Växjö
Arbetstider: Dagtid, heltid - vi är öppna för diskussion
Lön: Enligt överenskommelse
Varför Redgo Småland?
Hos oss får du mer än ett jobb - du blir en del av ett team som gör skillnad varje dag. Vi värdesätter lösningsfokus, laganda och ett gott skratt även när det är full fart. Vi tror på ansvar, utveckling och att skapa trygghet - både på vägen och på kontoret.
Är du rätt person?Skicka in din ansökan med CV och ett kort personligt brev så snart som möjligt. Urval sker löpande.
Linné Omsorg AB
FöretagLinné Omsorg AB
Visa alla jobb för Linné Omsorg AB