Jobba som kundsupport i Göteborg

OmrådeGöteborg
Publicerad2025-07-04
Ansök senast2025-07-18

Om jobbet

Om uppdraget

Vill du kliva in i en roll där du får vara navet i kunddialogen och samtidigt bidra till att forma framtidens kundupplevelse? Du blir en viktig del av kundsupportteamet och får möjlighet att kombinera din känsla för service med din systemvana i SAP. Här får du både ansvar och flexibilitet - och en chans att göra skillnad från dag ett.

Uppdraget pågår till slutet av februari och passar dig som gillar att ta ansvar, arbeta strukturerat och trivs med att ha kontakt med kunder både via telefon och mail.

Start:Augusti
Omfattning: Heltid
Ort:Göteborg

Dina arbetsuppgifter
  • Ge kundsupport via mail och telefon
  • Hantera inkommande ordrar och orderregistrering
  • Underhålla kundregister i SAP
  • Utföra prisjusteringar och uppdateringar

Vi söker dig som är:
  • Strukturerad, noggrann och ansvarstagande
  • Lugn och trygg i din kommunikation
  • Serviceminded och lösningsorienterad
  • Van att arbeta självständigt och ta egna initiativ


Kravprofil:
  • Flytande i engelska och svenska i både tal och skrift
  • Har administrativ vana och erfarenhet av att arbeta i en kundsupporterande roll
  • God datorvana
  • Meriterande är om du har erfarenhet av att arbeta i SAP


Låter det här som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag - vi intervjuar löpande!

Hur söker jag tjänsten?

Det är enkelt! Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV påhttp://manpower.se. Notera att vi tar INTE tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsterna bli tillsatta före sista ansökningsdatum.

Har du frågor kring tjänsten?

Få snabbast svar genom att läsa våraFrågor och svar

Vid tekniska frågor om din ansökan vänligen kontakta Manpowers Webbsupport på 020-26 51 00

Vid andra frågor får du gärna maila mig påwilma.klaren@manpower.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Manpower AB