Avoki
First Line Support till Avoki!
Om jobbet
Är du en tekniskt kunnig problemlösare med en passion för att hjälpa andra? Vill du vara en kontaktpunkt för våra kunder och spela en nyckelroll i att säkerställa att våra kunder får den bästa möjliga upplevelsen? Då skulle du kunna vara vår nästa First Line Support!
Avoki är ett ledande IT-bolag som specialiserar sig på att leverera innovativa och kundanpassade IT-lösningar. Vi strävar efter att ligga i framkant av teknologisk innovation och kundvärde och arbetar hårt för att förenkla och förbättra våra kunders vardag genom pålitlig support och expertis. I rollen som First Line Support hos Avoki hjälper du våra kunder att effektivisera sina processer genom att ta emot och lösa ärenden i vårt ärendehanteringssystem. Du sätter dig in i kundernas situation och trivs i rollen att få kundens miljö att fungera problemfritt.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Krav
Vad erbjuder vi dig?
Stora möjligheter att utvecklas inom IT support.
Utbildningsportal - lär dig något nytt en timme i veckan på arbetstid
Rikslunchkort & friskvårdsbidrag
En timmes träning i veckan på arbetstid
Fredagsfrukost - starta helgen på bästa sätt!
Låter det här intressant? Skicka in din ansökan senast28 april. Tjänsten kan komma att tillsättas innan.
Om du har frågor om rollen så kan du höra av dig till Talent Acquisition, Nina Karén nina.karen@avoki.com .
Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt företag!
Om oss
Avoki erbjuder innovativa och skräddarsydda lösningar inom IT, IT-säkerhet, AI och Mötesteknik. Vi är engagerade i att leverera moderna och hållbara lösningar som framtidssäkrar företag. Avoki har ca 300 medarbetare fördelat på 12 orter i Sverige, Finland och Norge och omsätter 1,1 Mdkr (2023).
Department IT Role Supporttekniker Locations Stockholm
Avoki är ett ledande IT-bolag som specialiserar sig på att leverera innovativa och kundanpassade IT-lösningar. Vi strävar efter att ligga i framkant av teknologisk innovation och kundvärde och arbetar hårt för att förenkla och förbättra våra kunders vardag genom pålitlig support och expertis. I rollen som First Line Support hos Avoki hjälper du våra kunder att effektivisera sina processer genom att ta emot och lösa ärenden i vårt ärendehanteringssystem. Du sätter dig in i kundernas situation och trivs i rollen att få kundens miljö att fungera problemfritt.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Ta emot och hantera inkommande supportärenden via telefon, e-post och chatt.
- Identifiera, analysera och lösa tekniska problem för våra kunder.
- Ge tydliga och effektiva instruktioner till användare på olika nivåer.
- Dokumentera ärenden och uppdatera vårt ärendehanteringssystem.
- Samarbeta med andra team för att säkerställa snabb och effektiv problemlösning.
Krav
- Erfarenhet av kundsupport, gärna inom IT.
- Grundläggande förståelse för IT-system och nätverk.
- Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
- Utmärkt kommunikationsförmåga och ett lösningsorienterat arbetssätt.
Vad erbjuder vi dig?
Stora möjligheter att utvecklas inom IT support.
Utbildningsportal - lär dig något nytt en timme i veckan på arbetstid
Rikslunchkort & friskvårdsbidrag
En timmes träning i veckan på arbetstid
Fredagsfrukost - starta helgen på bästa sätt!
Låter det här intressant? Skicka in din ansökan senast28 april. Tjänsten kan komma att tillsättas innan.
Om du har frågor om rollen så kan du höra av dig till Talent Acquisition, Nina Karén nina.karen@avoki.com .
Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt företag!
Om oss
Avoki erbjuder innovativa och skräddarsydda lösningar inom IT, IT-säkerhet, AI och Mötesteknik. Vi är engagerade i att leverera moderna och hållbara lösningar som framtidssäkrar företag. Avoki har ca 300 medarbetare fördelat på 12 orter i Sverige, Finland och Norge och omsätter 1,1 Mdkr (2023).
Department IT Role Supporttekniker Locations Stockholm
Avoki
FöretagAvoki