Ny design, ännu mer möjligheter! Läs mer

Fastighets- och kontorskoordinator till fastighetsägare i Nacka

OmrådeStockholm
Publicerad2025-04-15
Ansök senast2025-05-15

Om jobbet

Fastighets- och kontorskoordinator till fastighetsägare i Nacka

Vill du ta ansvar för att skapa ordning, trivsel och smidiga flöden i både kontor och fastighet? Vi söker en engagerad fastighets- och kontorskoordinator som med administrativ förmåga, servicekänsla och initiativkraft vill bidra till en välfungerande arbetsmiljö för medarbetare, hyresgäster och besökare. Vår kund är ett diversifierat familjebolag med kontor i Nacka och erbjuder en familjär arbetsmiljö där struktur, service och samarbete står i fokus.

Ditt uppdrag

Som fastighets- och kontorskoordinator arbetar du brett med fastighetsrelaterade uppgifter och stöd till ekonomiavdelningen med ekonomiadministration, men också med den dagliga kontorsservicen. Det är en varierad och betydelsefull roll där du hanterar allt från uthyrning, hyresgästkontakter, administration, visningar och felanmälningar till att skapa en välfungerande kontorsmiljö. Du blir länken mellan hyresgäster, kollegor och leverantörer och ansvarar för att allt flyter på smidigt i vår fastighet och på kontoret och- från stora frågor till små detaljer.

Du kommer bland annat att:

Ansvara för hyresgästkontakter, allt från hantera uthyrning, ärenden och felanmälningar samt hantera nycklar och parkeringstillstånd m.m.

Ansvara för fastighets- och hyresadministrationen

Vara kontaktperson för hyresgästerna,

Delta i uthyrningsprocessen, koordinera lokalvisningar m.m.

Ansvara för kontakt med leverantörer inom fastighetsskötsel, städning och kontorsutrustning

Driva mindre fastighetsrelaterade projekt

Stötta ekonomiavdelningen med ekonomiadministration

Säkerställa att kontoret är trivsamt

Sköta beställningar, post, bud och planera fika/lunch vid möten

Allmän kontorsadmin

Din profil

Vi söker dig som är ordningsam, serviceminded och social med ett positivt och prestigelöst sätt. Du har administrativ förmåga och är nyfiken, tar initiativ och kommer gärna med kreativa idéer som utvecklar arbetet. Har du dessutom ett intresse för att bidra till digitalisering av kontoret, ser vi det som ett stort plus!

Vi söker dig som har följande erfarenheter och kvalifikationer:

Erfarenhet från fastighetsbranschen samt ekonomi- och hyresadministration

Eftergymnasial utbildning inom fastighet, ekonomi eller annat relevant område

Erfarenhet av kontorsservice och kundkontakt

Arbetat i ett fastighetsrelaterat system

Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift

God datorvana och intresse för digitalisering är meriterande

Kontaktuppgifter och ansökan

Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta rekryteringskonsult Frida Lundqvist på 073-526 33 29 eller via e-post på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan via vår hemsida www.isakssonrekrytering.se redan idag, då vi intervjuar kandidater löpande. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post.

Välkommen med din ansökan!

Isaksson Rekrytering & Bemanning AB

FöretagIsaksson Rekrytering & Bemanning AB
Visa alla jobb för Isaksson Rekrytering & Bemanning AB

Sök efter fler liknande jobb

Liknande jobb

  • Nordic Service Group söker en servicekoordinator

    Stockholm - Nordic Service Group Sweden AB - Publicerad 2025-03-27
  • Safety Coordinator

    Köpenhamn - DB Cargo Scandinavia A/S. - Publicerad 2025-04-11
  • Placeholder

    Marketing Coordinator

    Malmö - ABB AB - Publicerad 2025-04-10
  • Norsktalande Marketing Coordinator till BookBeat

    Stockholm - Academic Work Sweden AB - Publicerad 2025-04-15
  • IT-koordinator till vår kund i Sundbyberg

    Stockholm - Quest Consulting Sverige AB - Publicerad 2025-04-15
  • Koordinator Klotter (kväll) till SJ Stockholmståg

    Stockholm - SJ AB - Publicerad 2025-04-15