Ekonomiassistenter sökes för kommande konsultuppdrag

Om jobbet
Är du ekonomiassistent och nyfiken på nya spännande uppdrag? Ta chansen att anmäla ditt intresse redan idag och låt oss hjälpa dig hitta ditt nästa uppdrag!
Om tjänsten
Vi söker löpande engagerade och ambitiösa ekonomiassistenter som vill ta nästa steg i karriären. Vi får kontinuerligt in förfrågningar och kan snabbt matcha dig med spännande uppdrag där du kan utvecklas och göra skillnad.
Om företaget
Mer information om uppdraget ges vid intervjutillfälle.
Arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent stöttar du ekonomiavdelningen i det dagliga arbetet. Dina arbetsuppgifter kan innefatta allt från att hantera kund- och leverantörsreskontra, fakturering, kontering och betalningar. Ibland förekommer även enklare administrativa uppgifter och frågor som berör företagets vardag. Din roll är viktig för att ekonomiprocesserna ska fungera smidigt och korrekt.
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Malmö med omnejd
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
Om tjänsten
Vi söker löpande engagerade och ambitiösa ekonomiassistenter som vill ta nästa steg i karriären. Vi får kontinuerligt in förfrågningar och kan snabbt matcha dig med spännande uppdrag där du kan utvecklas och göra skillnad.
Om företaget
Mer information om uppdraget ges vid intervjutillfälle.
Arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent stöttar du ekonomiavdelningen i det dagliga arbetet. Dina arbetsuppgifter kan innefatta allt från att hantera kund- och leverantörsreskontra, fakturering, kontering och betalningar. Ibland förekommer även enklare administrativa uppgifter och frågor som berör företagets vardag. Din roll är viktig för att ekonomiprocesserna ska fungera smidigt och korrekt.
- Löpande ekonomiadministration och dagligt stöd till ekonomiavdelningen
- Hantering av kund- och leverantörsreskontra
- Fakturering, kontering och betalningar
- Enklare administrativa uppgifter och interna ärenden
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
- Eftergymnasial utbildning inom ekonomi
- Goda kunskaper i svenska och engelska
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Malmö med omnejd
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
Bravura Sverige AB
FöretagBravura Sverige AB
Visa alla jobb för Bravura Sverige AB