Ny design, ännu mer möjligheter! Läs mer

Jobbsafari

Ekonomiassistent till Rototec

OmrådeUpplands Väsby
Publicerad2025-02-03
Ansök senast2025-03-04
Ansök

Om jobbet

Vi söker en ekonomiassistent till Rototec Group AB i Upplands Väsby. Tjänsten är tillsvidareanställning och heltid och påbörjas så snart en lämplig person hittats.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
  • Leverantörsreskontra, hantering av fakturor och betalningar
  • Kundreskontra från faktureringsunderlag till inbetalningar
  • Hantering av utlägg och reseräkningar
  • Övriga administrative och ekonomiska ad hoc-uppgifter som kan uppstå i det dagliga arbetet
Kvalifikationer:
  • Avslutad eftergymnasial utbildning inom ekonomi
  • Några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, samt erfarenhet av kundreskontra
  • Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
  • Självstyrt och aktivt förhållningssätt till arbete
Användarupplevelse med Netsuite, Opus Capita och/eller Acubiz ses som fördel.

Vi erbjuder dig
En möjlighet att lära dig nya saker och utvecklas i ett internationellt och växande företag.

Möjlighet att vara involverad i olika projekt

Arbetstid 40 timmar/vecka, möjlighet till hybridarbete

Trevlig atmosfär på kontoret

Start och lön enligt överenskommelse

Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Skicka in din ansökan på engelska. Sista ansökningsdag är 4.3.2025

Rototec Holding AB

FöretagRototec Holding AB
Visa alla jobb för Rototec Holding AB

Liknande jobb