
Om jobbet
Vi söker en ekonomiassistent till Rototec Group AB i Upplands Väsby. Tjänsten är tillsvidareanställning och heltid och påbörjas så snart en lämplig person hittats.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Vi erbjuder dig
En möjlighet att lära dig nya saker och utvecklas i ett internationellt och växande företag.
Möjlighet att vara involverad i olika projekt
Arbetstid 40 timmar/vecka, möjlighet till hybridarbete
Trevlig atmosfär på kontoret
Start och lön enligt överenskommelse
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Skicka in din ansökan på engelska. Sista ansökningsdag är 4.3.2025
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Leverantörsreskontra, hantering av fakturor och betalningar
- Kundreskontra från faktureringsunderlag till inbetalningar
- Hantering av utlägg och reseräkningar
- Övriga administrative och ekonomiska ad hoc-uppgifter som kan uppstå i det dagliga arbetet
Kvalifikationer:
- Avslutad eftergymnasial utbildning inom ekonomi
- Några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, samt erfarenhet av kundreskontra
- Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
- Självstyrt och aktivt förhållningssätt till arbete
Vi erbjuder dig
En möjlighet att lära dig nya saker och utvecklas i ett internationellt och växande företag.
Möjlighet att vara involverad i olika projekt
Arbetstid 40 timmar/vecka, möjlighet till hybridarbete
Trevlig atmosfär på kontoret
Start och lön enligt överenskommelse
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Skicka in din ansökan på engelska. Sista ansökningsdag är 4.3.2025
Rototec Holding AB
FöretagRototec Holding AB
Visa alla jobb för Rototec Holding AB