Om jobbet
Vi söker nu en ekonomiassistent inom leverantörsreskontra för ett konsultuppdrag hos ett stort och välkänt företag med kontor i Solna. Uppdraget har start i slutet av januari och pågår initialt i 6 månader.Du kommer att ingå i ett leverantörsreskontrateam och arbeta nära både kollegor och andra funktioner inom organisationen. Företaget erbjuder hybridarbete, där du kombinerar arbete på kontoret med distansarbete.
ArbetsuppgifterI rollen som ekonomiassistent kommer du bland annat att arbeta med:
Hantering och registrering av leverantörsfakturor
Leverantörsbetalningar
Avstämning av leverantörsreskontra
Hantering av påminnelser och leverantörsfrågor
Övriga administrativa uppgifter inom ekonomi
Vi söker dig som
Har erfarenhet av arbete inom leverantörsreskontra
Goda systemkunskaper
Är noggrann, strukturerad och ansvarstagande
Är driven och har en vilja att lära och utvecklas
Arbetat i större företag (Meriterande)
Har god kommunikativ förmåga och trivs med att arbeta i team
Välkommen med ansökan!
Newr AB
FöretagNewr AB
Visa alla jobb för Newr AB


