Customer Success Specialist till spännande företag!
Om jobbet
Om rollenSom Customer Success Specialist kommer du att arbeta med teknisk support och kundservice. Du kommer att hjälpa kunder via telefon, mejl och chatt med frågor kopplade till ett avancerat system. Rollen kräver en god teknisk förståelse, problemlösningsförmåga och en vilja att skapa en positiv kundupplevelse.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Ge teknisk support och vägledning till kunder.
Analysera och lösa tekniska problem, samt eskalera mer komplexa ärenden.
Arbeta proaktivt med att förbättra kundupplevelsen och identifiera optimeringsmöjligheter.
Samarbeta med interna team för att förbättra produkter och tjänster.
Vem vi söker
För att lyckas i rollen tror vi att du:
Skriver och talar flytande i svenska och engelska.
Har erfarenhet av kundsupport, gärna inom teknisk support (t.ex. telekom, IT eller journalsystem).
Är lösningsorienterad och trivs med att hantera komplexa problem.
Har god kommunikationsförmåga och kan hantera stressiga situationer.
Har god datorvana, kan arbeta självständigt och är snabb på att lära dig nya system.
Meriterande:
Kunskap i det norska språket.
Erfarenhet av att arbeta med support av komplexa mjukvarusystem eller journalsystem.
Om arbetsplatsen
Vår kund är ett innovativt och växande företag som specialiserar sig på tekniska system och supportlösningar. Företaget erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas och arbeta med spännande utmaningar. Här värdesätts laganda, kundfokus och personlig utveckling.
Om anställningen
Detta är ett konsultuppdrag med inledande anställning hos oss på OIO. Planen är att detta på sikt övergår till en fast anställning förutsatt att både du och vår kund är nöjda med samarbetet. Under tiden du är anställd på OIO erbjuder vi fast månadslön, betald semester från dag ett och ett högt friskvårdsbidrag.
Lön: Fast månadslön
Placering: Centralt i Stockholm - 100% på plats
Omfattning: Heltid
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Kontaktperson: Anna Edlund (anna.edlund@oio.se)
Urval sker löpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
Om OIO
Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.
OIO Väst AB
FöretagOIO Väst AB
Visa alla jobb för OIO Väst AB


